AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg er neste helg invitert på spa-opphold på hotell av en mann jeg har datet tre ganger den siste måneden, men som dessverre bor i en annen by og er jobbpendler hit. Vi har ikke hatt sex, men har kosa litt og det ligger vel i dagen at det kan bli sex til helgen. Jeg er betatt av ham, og gleder meg! Jeg har en tanke i hodet som jeg gjerne skulle luftet: Jeg har en seksuell greie for pent undertøy, gjerne litt pin-up aktig, og elsker f eks ordentlige hofteholdere med tilhørende pene strømper. Har absolutt ikke snakket om sånne ting med daten. Tror dere han blir "skremt" om jeg flasher dette på første "overnattingsdate"...? Muligens et dumt spørsmål, men jeg hører gjerne på innspill..
marta i farta Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Jeg ville nok ikke satset på fult opplegg på første overnattingsdate. Jeg ville valgt fint og sexy undertøy, men ikke noe over det jeg bruker en vanlig dag. Det kan bli litt mye med hofteholdere og strømper. På en anen side har det jo litt med personligheten din å gjøre og litt med settingen. Skal dere ut på fin middag og du har på der kjole eller skjørt så er det mer naturlig å ha strømper og da er det ikke noe i veien for det.
hulaboer Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Kanskje best å begynne forsiktig. Pent/sexy, men ikke overdrevent. Fransk åpning er litt for tidlig, liksom...
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Jeg ville nok ikke satset på fult opplegg på første overnattingsdate. Jeg ville valgt fint og sexy undertøy, men ikke noe over det jeg bruker en vanlig dag. Det kan bli litt mye med hofteholdere og strømper. På en anen side har det jo litt med personligheten din å gjøre og litt med settingen. Skal dere ut på fin middag og du har på der kjole eller skjørt så er det mer naturlig å ha strømper og da er det ikke noe i veien for det. Jeg signerer denne! Det kan virke litt skremmende hvis du kommer med fullt utstyr første gangen. Misforstå meg rett, det er kjempefint å være sexy, men alt med måte når man ikke kjenner hverandres preferanser ennå. MEN, hvis du har på deg en fin kjole, er det jo strengt talt ingenting i veien med å ha på sexy strømper. Da kan du kjøre med full pupp - med god grunn! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Kjør på! Jeg er mann og ville blitt overlykkelig om daten min elsket undertøy, strømper osv. Det er alltid spennende å overrasket på den måten. Det vil også vise at du er trygg på deg selv, noe som i seg selv er sexy! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 De fleste gutter liker stay-ups og sexy undertøy, så det slår nok neppe feil om du pynter deg for han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå