Ragg Skrevet 16. mars 2012 #42 Skrevet 16. mars 2012 Teodde jeg og, men "plutselig" etter 2 år fant han ut at det er fint å slippe å være fulltidspappa :'( .... Jeg vil selfølgelig være i forholdet litt lengre i håp om at ting endre seg , for at bonusbarnet ikke til stadighet skal få nye bonusforeldre.. Men, vil ikke ofre det å selv bli mamma...
Ragg Skrevet 16. mars 2012 #43 Skrevet 16. mars 2012 Sånn hadde jeg det også, samboer fant ut at han var fornøyd med tilværelsen enda vi til å begynne med drømte om felles barn. Etter et år med gråting og tilslutt forsoning med at vi ikke skulle ha felles barn ombestemte han seg <3 Er nå lykkelig mamma til to Håper det ordner seg for deg og!
SmallTalk Skrevet 17. mars 2012 #48 Skrevet 17. mars 2012 Barn på vei, og samboer med barnefar. Det er heldigvis ingen bonusbarn her i gården.
Mooria Skrevet 17. mars 2012 #49 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er gift og har to barn fra et tidligere forhold. Har ikke barn sammen med han jeg er gift med. Men han behandler mine barn som om det skulle vært hans egne, og er veldig fornøyd med å være bonuspappa. Så vi er vel egentlig blitt enige om at det ikke blir flere barn her, selv om jeg tenker at det hadde vært moro for ham å oppleve å få et eget barn.. Så det er ikke helt utelukket, men skjer ikke de nærmeste årene, for å si det sånn. Vi har det veldig fint akkurat nå og trives med situasjonen slik som den er.
Lyra Skrevet 17. mars 2012 #51 Skrevet 17. mars 2012 Er forlovet med mitt barns far, gifter oss til sommeren
Gjest imli Skrevet 17. mars 2012 #52 Skrevet 17. mars 2012 Gift, har ett barn og venter vårt andre Gratulerer
Gjest Purple Haze Skrevet 17. mars 2012 #55 Skrevet 17. mars 2012 Skilt, har to voksne barn. Er kjæreste med en mann med 3 barn.
Gjest loren Skrevet 18. mars 2012 #57 Skrevet 18. mars 2012 Jeg er visst det fantastiske nye begrepet "deltidsmamma"... Som om jeg er ansatt på deltid for å se etter ungen liksom... Har altså sønnen min 50% av tida, og har kjæreste ( ikke samboer)
bergensbabe87 Skrevet 18. mars 2012 #59 Skrevet 18. mars 2012 Lurer litt på hvem som er her inne... Viker som det stort sett er folk som har barn m partner de ikke er sammen med eller som er sammen m partner som har barn med en annen.. Så det jeg lurer på er om dere er alenemødre/fedre Bonusmødre/fedre Lever med han/henne dere har barn med.. Alenemammma med en sønn på 5 mnder. Er kjæreste med en som har en sønn på 4 år fra før.
Kontormus Skrevet 18. mars 2012 #60 Skrevet 18. mars 2012 Separert, har en sønn (fra før) som er tidlig i tenårene. Har vært bonusmor for 4 jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå