solch Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Trenger kjerringråd som forkorter mensen jeg. Fått min første mens etter at jeg sluttet på p-pillene. Og det var ikke måte på hvor presis den skulle være da. Har hørt om folk som har godt et år uten mens etter p-pilleslutt. Men så var jeg ikke like heldig, og jeg begynner å bli temmelig lei av å bytte tampong hver eneste time. Og dyrt er det og! Tar i mot alle råd!
Kosemose Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Kjøp deg mensenkopp. Kan du si mer om menskopp? (Jeg er ikke TS, men henger meg på, hvis det er greit).
Nytt liv Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Ligger tråder om dette tilbake i tid. Mooncup er et navn. Divakopp ett annet. Søk på mensenkopp. Billig er det iallefall!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Søk heller på menskopp, det er ingenting som heter mensenkopp. Finnes en laaang tråd om emnet.
Gjest Indra Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Trenger kjerringråd som forkorter mensen jeg. Fått min første mens etter at jeg sluttet på p-pillene. Og det var ikke måte på hvor presis den skulle være da. Har hørt om folk som har godt et år uten mens etter p-pilleslutt. Men så var jeg ikke like heldig, og jeg begynner å bli temmelig lei av å bytte tampong hver eneste time. Og dyrt er det og! Tar i mot alle råd! Vil du ikke bruke prevensjon? Jeg ville satt inn hormonspiral.
solch Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2012 Vil du ikke bruke prevensjon? Jeg ville satt inn hormonspiral. Nei, fikk så kraftige og hyppige migreneanfall av østrogenet.
Gjest bamsemumsa Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Det finnes østrogenfrie piller da :-) minipiller for eksempel.. Vet ikke hvordan det er med blødninger når man går på de da men..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Det er ingen andre muligheter enn hormoner om du skal forkorte eller minske mensen.
solch Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2012 Det finnes østrogenfrie piller da :-) minipiller for eksempel.. Vet ikke hvordan det er med blødninger når man går på de da men.. Ja hadde tenkt å begynne på de, men etter å ha lest litt om de, så ombestemte jeg meg raskt.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Om du orker, tren og få orgasmer. Det får fart på musklene, og får det til å gå raskere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå