Gå til innhold

liten penis!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penisen min sluttet å vokse da jeg var 11 år å den er 9 cm lang å syns den er så liten. flaut da det ikke gikk å ha sex me den helt kjente ikkje så mye sa hun. er den mindre enn normalen??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

9 erigert?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, den er definitivt kortere enn normalen.

Gjennomsnittet er 15-16 cm i erigrert tilstand, altså er det normalen.

Skrevet (endret)

9 cm i erigert tilstand er mindre enn normalen, men det har ikke nødvendigvis mye å si. For meg er normalen mye mer enn nok, og mange jenter er ganske trange.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899

Der kan du gå på ham -> liten penis, så får du opp noen sexstillinger som kan være fine når man har en liten penis.

Ikke bry deg om størrelsen din, selvtilliten din og om du er sikker på deg selv er viktigst.

Dessuten, husk på hele jenta! Pupper, mus, kropp, munn... Når du kan triksene kan du gjøre det som trengs selv om du ikke har penis ;):rodmer:

Og husk på klitoris, viktig viktig viktig! :jepp:

Endret av PuppyEyees
Gjest Stronger
Skrevet

Vis "Martin14" betyr at du kun er 14 år, så trenger du ikke bekymre deg :) Sansynligheten er stor for at den kommer til å vokse enda mer! Mange har ikke den størrelsen på penis når de er 14 år, som de kommer til å ha resten av livet.. Men uansett er det ikke noe å tenke på, størrelsen er det ikke noe å gjøre med og det er ikke sånn at størrelsen betyr alt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...