Gå til innhold

Hamstervatt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bruker ubleket dopapir.

naturlig redematriale tenker jeg kan være greit om man enkelt kan ryke en av fibrene, men ser ikke poenget i å bruke penger på det når dopapir er glimrende, trygt og billig!

syntetisk hamstervatt hadde jeg ikke brukt om jeg hadde fått penger for det, det aller meste av klærne mine hadde vært et bedre alternativ om det hadde blitt krise.

bruker heller ikke spon eller nåletrær/sedar-strø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hamstervatt er vel strengt tatt ikke egnet for noen dyr. Skjønner ikke hvorfor det er så mange som bruker det, og ikke minst hvorfor så mange dyrebutikker som burde vite bedre selger det.

• Liker 2
  • 5 uker senere...
Skrevet

Vi har i god tro brukt hamstervatt i over et år! Dette fordi mannen på dyrebutikken forsikra oss om at dette var 100% trygt. Bomull måtte vi dog aldri i verden bruke, da hamsteren kunne vikle seg fast. Vatten var bedre.

Helt til i går, da vår kjære hamster hadde viklet foten sin fast i vatten. Foten var ikke et vakkert syn, men heldigvis fikk vi klipt av den jævla vatten! Må tro hvilke smerter hun hadde..

Selv er jeg nå forbanna.

Enn at de kan selge denne jævelskapen, og til og med forsikre oss kunder om at det er det beste på markedet?!

Hamsteren vår elska vatten for å sove i, men vi har nå konvertert til dopapir.

ALDRI MER HAMSTERVATT.

• Liker 1
Skrevet

Vi har i god tro brukt hamstervatt i over et år! Dette fordi mannen på dyrebutikken forsikra oss om at dette var 100% trygt. Bomull måtte vi dog aldri i verden bruke, da hamsteren kunne vikle seg fast. Vatten var bedre.

Helt til i går, da vår kjære hamster hadde viklet foten sin fast i vatten. Foten var ikke et vakkert syn, men heldigvis fikk vi klipt av den jævla vatten! Må tro hvilke smerter hun hadde..

Selv er jeg nå forbanna.

Enn at de kan selge denne jævelskapen, og til og med forsikre oss kunder om at det er det beste på markedet?!

Hamsteren vår elska vatten for å sove i, men vi har nå konvertert til dopapir.

ALDRI MER HAMSTERVATT.

Huff! Håper det går bra med den lille. Jeg vil anbefale deg å dra til dyrebutikken som solgte dere vatten og forklare hva som har skjedd. Jo flere slike tilbakemeldinger de får, jo bedre.

• Liker 3
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Heisann!

Så herlig å se at så mange har forstått dette med hamstervatt! Vi i NHF (Norsk hamsterforening) jobber kontinuelig med å gi ut informasjon om temaet. I den anledning lurte jeg på om jeg kunne lånt noen av historiene som deles her inne? Med sitater og linker til forfatter, selvsagt. Historier som dette er viktige å dele!

Tusen takk til Sjenert som tok intiniativet til tråden! :D

For de som er spesielt interesserte, skriv gjerne under på vår underskriftskampanje: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=3038

Send gjerne også din hamstervatt-historie til [email protected]

Mvh Hannah Hegge, Hamsterhiet oppdrett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...