Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Første gangen..

Pusebaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var helt alene når jeg hadde min seksuelle debut. Gjemmer opplevelsen i minnet som en fin ting, som jeg er glad jeg ikke delte med andre.

Når jeg debuterte sammen med noen, så ble det bare tull.

Seriøst: Ikke ha for store forventninger, sannsynligvis blir det ditt livs dårligste samleie...det er vanskelig for andre å gi tips/råd, slike ting må man bare finne ut selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt alene når jeg hadde min seksuelle debut. Gjemmer opplevelsen i minnet som en fin ting, som jeg er glad jeg ikke delte med andre.

Hæh... har jeg misforstått def. seksuell debut helt, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ikke bli med på noe du selv ikke vil helhjertet.

Er denne fyren glad i deg lar han dette gå totalt på dine premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun gjøre hva du har lyst til, ikke la deg presse til noe du ikke vil. Poenget er å utforske lyst og hverandres kropper, leke og kose. Ikke legg så mye vekt på et perfekt samleie (hvis dere tar det dit, det må man nemlig ikke. man skal ideelt bare kose inntil man har veldig lyst til mer) for ingen har perfekt samleie første gangen. Derfor prøv å legge vekt på andre ting som gjør det til en positiv og fin opplevelse, og ikke ta det så nøye om begge får orgasme osv. Du har hele livet til å trene teknikk. Kanskje kjøpe noe glid så alt er ekstra glatt og smooth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Johannes J.
Noen tips og råd...? :oops: :oops:

:kul:

Følg ikke så mange råd, følg heller deg selv og det du føler/ønsker.

Sansynligheten for at det skal bli helt underbart er liten, men noen har faktisk sin første orgasme ved sitt første samleie.

Uansett så er det vel slik at dette er noe som du kanskje må gjøre noen flere ganger før det "sitter helt".

Du vil kanskje tenke at hvis ting ikke er helt som du hadde håpet på at det er noe feil med deg.... det er det nok ikke.

Ps: Hvis du ikke har fått din første orgasme så er det slik at du merker VELDIG GODT når du får den. For å si som Kine Hellebust sier i sangen:

"Du må rugge tell du får tell det du vill"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...