AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Helt siden november har jeg hvert i elendig form.. i oktober gledet jeg meg til jul, men når den kom måtte jeg bare "spille" glad.. så da bestemte jeg meg for at jeg måtte gjøre noe. Så jeg gikk til legen og fikk anti-deprisiva. Jeg VET hva de gjør med en, men så ingen annen utvei. Nå sitter jeg her da, det er mars. Inatt drømte jeg at jeg ville dø, jeg ble tvangsinnlagt og sånt.. Jeg KLARER IKKE VÆRE GLAD, eller LEI MEG.. det er som at jeg ikke føler NOE, og alt er likegyldig.. gjør alt for og bli "glad", men det går ikke på en måte.. Noen som skjønner hva jeg mener, eller som har tips??? Går til psykolog ja, men det hjelper ikke en dritt.. går også i annen behnadling jeg håper kan hjelpe... Men hva skjer... jeg har alltid følt at jeg er "redd" for og bli "normal" for jeg vet ikke hvordan det er.. har alltid vært psyisk syk, men nå er jeg LEI og vil ta sjangsen... VIL BARE GRÅTE:( Men det går faen ikke! Hva skjer??!!!
jie-jie Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Er det noe ved deg selv du ikke liker eller noe som ha skjedd i livet ditt som gjør at du er trist?
Gjest Bond Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Antidepressiva har jo en effekt at alle følelsene blir dempet. Men hos psykolog - forteller du om alt ellet holder du tilbake noen ting? Det hjelper nemlig ikke om man ikke er helt ærlig med seg selv og med psykologen.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Merker det. Men merker liksom at følelsene er DER, men de kommer ikke frem :/ Sykt frustrende.. Har skjedd masse oppigjennom tidene, ja .. :s er mye psykologen ikke vet, fordi jeg ikke kjenner hun og har angst, så klarer ikke si stort.
Gjest Bond Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Vanskelig for psykolog å hjelpe om ikke hun eller han kjenner hele historien.. Det er kjempevanskelig å si visse ting, å faktisk sette ord på det som har skjedd og det man føler, man føler liksom som om man lever gjennom alt igjen, og det er flaut og forferdelig. Men på et eller annet tidspunkt må man satse for å bli bra - kanskje du kan prøve å skrive noe ned og vise det til psykologen neste gang? Kan være det er litt enklere på den måten. Det er mulig å bli bedre, det er bare å sette fokus på deg selv og det som trengs for å bli bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå