Gå til innhold

Husker seksuell lek med min bror som barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, but here goes:

Jeg har noen ganske sterke minner fra en lek min ett år eldre bror og jeg lekte da vi var små, rundt fem-seks års alder tenker jeg. Når vi var helt alene på et av soverommene brukte vi av og til å kle av oss alle klærne og legge oss i samme seng, og lekte "ektepar" som hadde "bryllupsnatt" og skulle "lage baby". Vi gned kjønnsorganene inntil hverandre og kysset på munnen. Det var ganske deilig husker jeg. En gang kom vår mor plutselig inn i rommet mens vi lekte slik, og hun ble litt rar i stemmen og spurte om vi ikke heller ville kle på oss og gå ut for å leke i gaten. Etter å ha blitt fersket slik gjorde vi det aldri mer.

Nå som jeg er voksen blir jeg bestandig litt brydd når jeg tenker tilbake på det. Er det normalt å leke slik som barn? Eller var det litt.. på kanten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror en del har slike opplevelser i småbarnsalder uten at det er unormalt.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vanlig å leke slik som barn, både med søsken og andre venner. Tror jeg ville forsøkt å ikke tenke så mye på det. Ingen av dere har nok tatt noe skade av det :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt normalt. Så lenge du ikke har dårlige minner/følte deg tvunget så er ikke dette noe du trenger å tenke på :)

denne siden er det mange som har sendt inn samme spørsmål til deg, og de får til svar at dette er helt normalt. Om du ønsker kan du lese litt der. Merk: Ikke alle spørsmålene gjelder det samme som du spør om, noen av de er veldig grove og er absolutt ikke greit.

Skrevet

Jeg gjorde noe av det samme, om dog da med ei venninne. Kan ikke påstå at det var seksuell nytelse som vi var ute etter å eksperimentere med sånn å forstå, var nok heller dette "leke mor, far og barn" opplegget.

Tror ikke du skal bry deg for mye om det, men forstår at det kanskje er litt ekkelt å tenke på sånn i retrospekt. Barn er i utgangspunktet uskyldige og ser ikke på ting på samme måte som vi gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen ganske sterke minner fra en lek min ett år eldre bror og jeg lekte da vi var små, rundt fem-seks års alder tenker jeg. Når vi var helt alene på et av soverommene brukte vi av og til å kle av oss alle klærne og legge oss i samme seng, og lekte "ektepar" som hadde "bryllupsnatt" og skulle "lage baby". Vi gned kjønnsorganene inntil hverandre og kysset på munnen. Det var ganske deilig husker jeg. En gang kom vår mor plutselig inn i rommet mens vi lekte slik, og hun ble litt rar i stemmen og spurte om vi ikke heller ville kle på oss og gå ut for å leke i gaten. Etter å ha blitt fersket slik gjorde vi det aldri mer.

Nå som jeg er voksen blir jeg bestandig litt brydd når jeg tenker tilbake på det. Er det normalt å leke slik som barn? Eller var det litt.. på kanten?

Min ett år yngre søster og jeg gjorde akkurat det samme som dere ,dvs gjensidig lek, bare at da vi ble oppdaget ble kun jeg og ikke henne, rundslått, skamslått noe så voldsomt at jeg glemmer det aldri. Jeg har oppigjennom hele tenårene og i voksen alder hatt store problemer med livet mitt bla pga det som skjedde men også andre ganger jeg ble slått. Jeg har ingen selvtillit og føler skam. Jeg går til psykolog men det er mange ord jeg ikke klarer ta fram som har brent seg fast i sjelen selv nå som jeg har gått til psykolog i to år. :trist:

Gjest sardintroll
Skrevet

Joda, er nok ganske vanlig dette. Rota litt med brodern da jeg var 5-6 år. Grøsser når jeg tenker tilbake på det, og det gjør sikkert han også. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det samme med fetteren min. Helt uskyldig, en kort periode når vi var under skolealder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er unormalt. Jeg lekte slik med venninner og en fetter. Tok nok ikke skade av det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende provokasjoner.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Trodde det var mer unormalt enn det ser ut til å være. Hadde en opplevelse selv med lillesøster da jeg var 6-7 og hun var 3-4.. Har følt på mye skam i forbindelse med dette siden. Det skjedde heldigvis bare en gang og vi gjorde ikke noe annet enn å se på hverandre. Huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...