Gå til innhold

Virket jeg desperat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg har skrivd med en fyr ( nett) i ca 4 måneder nå og vi blei nylig enig om å møte en dag som var her om dagen. Jeg spurte inne på nettstedet om kl slettet passe på denne dagen.. Jeg fikk aldri noe tilbakemelding på den meldingen... jeg aner ikke om han møtte opp eller ikke? Jeg vet at han har lest meldningen for det står at den er åpnet opp. To dager senere skrev jeg til han inne på nette stedet. Grunnen til at jeg ikke møtte deg hvis du møtte opp på tirsdag var fordi jeg ikke hørte noe fra deg om kl slettet passet.. Jeg skrev videre at jeg det er kanskje lettere å kontaktes på tekstmelding så skrev jeg nr mitt... Virket jeg veldig desperat her ???? !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg har skrivd med en fyr ( nett) i ca 4 måneder nå og vi blei nylig enig om å møte en dag som var her om dagen. Jeg spurte inne på nettstedet om kl slettet passe på denne dagen.. Jeg fikk aldri noe tilbakemelding på den meldingen... jeg aner ikke om han møtte opp eller ikke? Jeg vet at han har lest meldningen for det står at den er åpnet opp. To dager senere skrev jeg til han inne på nette stedet. Grunnen til at jeg ikke møtte deg hvis du møtte opp på tirsdag var fordi jeg ikke hørte noe fra deg om kl slettet passet.. Jeg skrev videre at jeg det er kanskje lettere å kontaktes på tekstmelding så skrev jeg nr mitt... Virket jeg veldig desperat her ???? !!!

Neida du er ikke desperat. Men han fikk enten kalde føtter eller så kom det noe i veien for han.. Men jeg har egentlig lyst til å påstå at han ble litt nervøs.

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Hvis dere avtalte at dere skulle møtes og du kommer med et tidspunkt, så må man jo svare om det passer eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Du virker i hvert fall ganske ivrig! Mens han kanskje begynner å få litt kalde føtter?

Skrevet

Det var godt å høre at jeg ikke virket desperat... jeg får bare vente på om han sender en mld. Jeg så inne på nettstedet at han har lest brevet for noen timer siden...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid skal man gi ? før en kan gå videre???

AnonymBruker
Skrevet

Han sendte en melding tidligere i dag og vi møtes. Men synes det var litt kleint..

Jeg følte at jeg snakket litt for mye men det var sikkert fordi jeg var nervøs..

Men så begynte han å snakke om sin ex og gjeld da blei jeg litt skremt....

er det normalt å ta opp slike ting på første møte???

Skrevet

kanskje han var like nervøs som deg :DDDD

eller ville skremme deg bort... men da ser jeg ikke meninga med å møte opp i det hele tatt..

nei, du får bare se om han tar videre kontakt og hvordan han formulerer seg.

Skrevet

Ja jeg får bare se det litt ann :) jeg følte at det var lett og snakke med han og vi har mange felles interesser ...

Skrevet (endret)

Du virket vel kanskje litt ivrig, men det er da ikke negativt det? Prøv å vær avslappet til det hele nå, og la ham ta styringen litt :)

Endret av MissStiles
Skrevet

Tråden er ryddet pga reklame.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...