Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i sommerbryllup. Det er ingen annen antrekksbeskrivelse enn at jeg skal kle meg "vakkert og sommerlig". Kan jeg dukke opp i denne kjolen? Jeg vet at kjoler helst skal slutte rett over kneet i bryllup, og denne er jo ganske kort foran. Bak går den til under knehasene...post-37809-0-80624400-1331398763_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var fin og synes du godt kan gå med den. Selv om den var kortere enn du ville ha i bryllup så var den tekkelig og det hjalp at den var litt lengre bak.

• Liker 2
Skrevet

Vi kommer til å gå for en lignende kleskode. Og den kjolen der hadde fått tommel opp fra meg :)

Hvor har du kjøpt den?

• Liker 1
Skrevet

I mitt bryllup, helt definitivt en kjole som er passende. Noen er dog mer pripne enn andre... Men jeg syntes du var kjempefin!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer til å gå for en lignende kleskode. Og den kjolen der hadde fått tommel opp fra meg :)

Hvor har du kjøpt den?

Tusen takk for svar! :) Kjolen er fra Floyd.

Gjest Tirkes
Skrevet

Fjorårets brud her, hadde synes den var kjempesøt og absolutt passende. :)

• Liker 2
Skrevet

uuuh, smekker kjole :)

AnonymBruker
Skrevet

Åhh, tusen takk til dere som sier den er fin!! :rodmer: Når man står alene i prøverommet er det ikke alltid så lett å vurdere om den er passende eller ikke. Det siste jeg vil er å bli sett misbilligende på av sure tanter som rynker på nesen :)

Skrevet

Kjempe fin, den kan du gå med :-)

Skrevet

Tommel opp herfra!

Skrevet

Synes den var pen, og passende siden den var litt lengre bak :Nikke:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg skal i sommerbryllup. Det er ingen annen antrekksbeskrivelse enn at jeg skal kle meg "vakkert og sommerlig". Kan jeg dukke opp i denne kjolen? Jeg vet at kjoler helst skal slutte rett over kneet i bryllup, og denne er jo ganske kort foran. Bak går den til under knehasene...post-37809-0-80624400-1331398763_thumb.j

Den er vel tekkelig nok den i bryllup. Personlig syns jeg ikke den var fin, men det er egentlig irrelevant. Og den er jo ikke tettsittende heller så den er ikke uanstendig selv om den går til over knærne.

• Liker 1
Skrevet

Kjør på! :)

AnonymBruker
Skrevet

den var kjempefin på deg, og det gjør ingenting at den er litt kort foran med tanke på at den er lengre bak.

i tillegg var den ikke spesielt utringet, så i min bok er den absolutt passende uansett kleskode.

Gjest NozMonster
Skrevet

den kjolen var fiiin! :tommelopp:

det eneste er vel at man egentlig skal unngå å gå med rødt i bryllup, men det er kanskje ikke så strengt som det var en gang i tiden lenger? :vetikke:

Gjest BettyBoop
Skrevet

den kjolen var fiiin! :tommelopp:

det eneste er vel at man egentlig skal unngå å gå med rødt i bryllup, men det er kanskje ikke så strengt som det var en gang i tiden lenger? :vetikke:

Den er jo ikke rød, den er rosa.

Hvorfor skal man ikke gå i rødt egentlig?

Skrevet

Åå så fin :rodmer:

Skrevet

Hvorfor skal man ikke gå i rødt egentlig?

Det skal visst nok symbolisere at man har hatt seg med brudgommen...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det skal visst nok symbolisere at man har hatt seg med brudgommen...

Oj. Den er jo litt ille. Men denne kjolen er jo ikke rød.

Skrevet

Oj. Den er jo litt ille. Men denne kjolen er jo ikke rød.

Jeg tror helt ærlig ikke at det er så veldig mange som tenker over det dersom noen skulle dukke opp i rød kjole i et bryllup. Ikke trenger det å ligge noe i den røde kjolen, heller. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...