Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg har to jenter. Ei på 4 og ei på 1. Utseendemessig er de ganske like da de begge har bred beinbygning, men er slanke, har blå øyenfarge, og er ganske like i ansiktet. 4-åringen har lysere hår enn 1-åringen.

Personlighetsmessig så er de både like og ulike. 4-åringen er mer innadvent, mens 1-åringen er utadvent. De har samme temperament (uheldigvis for meg :fnise: ).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine jenter er skikkelige ulike!

Den eldste er blond, blå øyne, rolig og forsiktig, elsker å sitte med nesen i ei bok, utpreget B-menneske og pessimist på sin hals.

Lillesøster har mørkebrunt hår, grønne øyne, utålmodig, elsker å være ute og slenge seg i tau, som ei fjellgeit, utpreget A-menneske og skikkelig optimist.

Kaller de bare Solan og Ludvig jeg...... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og søstrene mine er ganske like.

Alders forskjellen er :

Forskjellen på elsdte og meg er : 9 Årsforskjell

Søstra mi i "midten" er : 6 Års forskjell.

Vi søstrene er ganske like hverandre da, vi 3 har samme øyenfarge bare at Elsdte har "mørk", søstra mi i midten har "mørkere" , og jeg har mørkest. Og vi har alle samme hårfarge, vi alle tåler ikke det samme. vi alle har samme kroppsbygning, vi alle er mest lik pappa :jepp: .

Men jeg og den ene søstra mi tenker litt likt. Vi kan si eller tenke det samme samtidig. Rart...

Skrevet (endret)

Det er 4,5 år mellom min søster og meg, vi begge har mørkt hår og har brune øyne, men ellers utseendemessig er vi vidt forskjellige. Noe av årsaken til dette er at vi begge er adoptert fra forskjellige land.. hihi..

Når det kommer til adferd vil jeg tro mye er respons på miljø og omgivelser.

Og dette var årsaken til at jeg ville svare på denne tråden. Jeg har nemlig alltid fått høre at jeg er min mors datter, og at jeg har min fars temprament..

Har alltid trodd at min søster og jeg har vært som natt og dag, men ser nå i voksen alder at vi er ekstremt like, men med veldig forskjellige reaksjoner.

Begge har temprament, men jeg har eksplosivt og hun er laaaaaang sint.

Begge "smarte", men jeg mer streetsmart og hun akademisk.

Begge følelsesmennesker, men jeg holder det meste inne og hun stortuter..

Og lista fortsetter...

Vi har og mange like fakter, og fått høre mange ganger at folk ikke kan skille stemmene våre i telefonen...

Endret av Lillevips
  • 10 måneder senere...
Skrevet

er faktisk veldig lik min halvbror som er 12 år eldre enn meg o_o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...