Gjest Kaxxy Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hva bruker dere av sminke på stranden? Jeg har skjemmende, synlige blodkar på nesevingene. Kan jeg bruke dekkstift akkurat der når jeg soler meg? Eller kan det gi pigmentflekker? Eller tror dere kanskje det hjelper om jeg ikke bruker noe der, og blir solbrun der i stedet? Hva bruker dere en vanlig formiddag i syden med 30 C ++ om dere ikke er på stranda? Feks om dere drar for å se ruiner eller handle. Da kunne jeg virkelig tenkt meg å ha mineralpudder og concealer i det minste, men er det så lurt? Det høres ut som jeg ikke har vært i syden før, men det har jeg, 14 ganger ca + ett år å bo der. Det er bare det at det er først de siste 2 årene jeg har forstått hvor viktig det er å ta vare på huden min! I tillegg vil jeg gjerne føle meg bra denne sydenturen, det blir min og min kjærestes første sammen. Håper på svar Endret 10. mars 2012 av Kaxxy
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Hva bruker dere av sminke på stranden? Jeg har skjemmende, synlige blodkar på nesevingene. Kan jeg bruke dekkstift akkurat der når jeg soler meg? Eller kan det gi pigmentflekker? Eller tror dere kanskje det hjelper om jeg ikke bruker noe der, og blir solbrun der i stedet? Hva bruker dere en vanlig formiddag i syden med 30 C ++ om dere ikke er på stranda? Feks om dere drar for å se ruiner eller handle. Da kunne jeg virkelig tenkt meg å ha mineralpudder og concealer i det minste, men er det så lurt? Det høres ut som jeg ikke har vært i syden før, men det har jeg, 14 ganger ca + ett år å bo der. Det er bare det at det er først de siste 2 årene jeg har forstått hvor viktig det er å ta vare på huden min! I tillegg vil jeg gjerne føle meg bra denne sydenturen, det blir min og min kjærestes første sammen. Håper på svar Ha på hva du vil. Sminke vil ikke gi deg pigmentflekker 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Hallo? Du skal smøre deg med høy faktor, thats it. Jeg bruker i tillegg vannfast mascara. Resten svetter jo av og det blir skittent og ekkelt.
Gjest Kaxxy Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Hallo? Du skal smøre deg med høy faktor, thats it. Jeg bruker i tillegg vannfast mascara. Resten svetter jo av og det blir skittent og ekkelt. Hadde ikke tenkt til noe annet enn det på stranda akkurat, men lurte på om dekkstift et sted var okei. Men altså, mener du ingen sminke når man skal på handling om dagen? ..
Majott Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Du kan jo bruke litt foundation med solfaktor, gjerne en som ikke er så dekkende. Pluss litt solpudder, også dette med solfaktor. Slike har jeg selv brukt i "syden" på dagtid. Jeg har aldri opplevd å få pigmentflekker. Jeg har også brukt vannfast øyeskygge og mascara.
lille_fiol Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Har selv hatt solfaktor 20 i ansiktet pluss pudder over,men leste en plass at solen går igjennom dette og men noe av det som funker er visst sinksalve.
Gjest Lilu Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Du kan prøve å finne en tinted moisturizer med høy faktor. Jeg bruker tinted moisturizer med spf 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå