Gå til innhold

Truet til å skyte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert sykt spørsmål, men var litt inspirert av en episode av en tv-serie jeg så og bare lurte på hva du ville gjort.

Hvis en bevæpnet mann brøt seg inn i huset ditt og tok deg og din venn som gissel og gav deg en pistol og ba deg skyte vennen din om du ville leve.

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

forført han som tok oss til gissel og gikk signal om at venninna mi skulle ta våpnene hans. deretter skutt han :gjeiper:

nei, men hadde aldri skutt venner. det er faktisk verre for den som overlever. personen må leve med å ha drept vennen sin resten av livet

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Har du sett Broen, nå?

Jeg ville skutt for å redde barnet mitt, tror jeg. Ellers ville det vært vanskelig for meg å skyte, men igjen, noe jeg tror.

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett Broen, nå?

Jeg ville skutt for å redde barnet mitt, tror jeg. Ellers ville det vært vanskelig for meg å skyte, men igjen, noe jeg tror.

Nei, det var faktisk to episoder av 24 noe lignende skjedde.

Er Broen bra da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjort alt jeg kan for å skyte innbruddstyven. Heller stygt skadet eller død av det forsøket enn å ta en venns liv.

Skrevet

Nei, det var faktisk to episoder av 24 noe lignende skjedde.

Er Broen bra da?

Ja, jeg syns den var bra. Til tider forholdsvis grusom, men bra.

Gjest MorAase
Skrevet

Drept den som truet meg med våpenet. Jeg driter i om jeg dør i samme slengen, ingen jævel skal få true meg til noe slik uten å svi for det.

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg fått et ladd våpen, ville jeg først og fremst prøvd å skyte innbruddsmannen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...