Ladylox Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hei Er det noen som vet om det er mulig å få tak i ivory farget skjorte(og vest) til "kjole og hvitt"? Jeg har funnet drømmekjolen i fargen ivory, men er usikker på hvordan det kommer til å se ut når brudgommen skal ha hvit skjorte og vest (kjole og hvitt). Jeg er redd for at kjolen kommer til å se "skitten" ut.. Noen erfaringer og tips? Endret 10. mars 2012 av Ladylox
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Jeg tenkte det samme som deg, har også ivory kjole. Samboer gikk til skredder og spurte, la frem litt stoff fra kjolen min, med fargen da, og stilte spm vedr dette at kjolen min evt ble seende skitten ut. Nei sa de, og de sa at hvis han skal ha dress med ikke helt hvit skjorte, men litt mer gulaktig så blir det absolutt ikke pent i forhold til dressen. Etter dette gikk jeg også til en annen butikk for å forhøre meg og de sa det samme. At det er penest hvis han har hvit skjorte.
Dhalia Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Du kan altids få sydd skjorte skjorte hos skredder med stoff du kjøper selv. Men vet ikke helt hvordan reglene er med kjole og hvit antrekket. Masse vanlige ivory skjorter rundt om kring på brudesalonger i hvertfall!
Gjest Tirkes Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Jeg hadde champagnefarget kjole. Mannen hadde ikke kjole og hvitt, men sjakett. Han hadde vest som matchet kjolen min. Det funket ganske bra. Den hvite skjorten passet fint inn i samlet bilde. 2
ablaze Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Jeg hadde Ivory Pearl kjole og han hadde kjole og hvitt med hvit skjorte. Det var kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå