AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Syns flere av de kongelige damene ser farlig tynne ut. Noen av dem direkte anorektiske. Men det virker som om ingen sier det høyt, det er kun på forum og sånt det spekuleres.. selv om det er ganske tydelig?! Den verste av dem alle er kanskje Letizia i Spania..: Sammen med den normalt slanke dronning Rania: Link På statsbesøk i Chile: Link Og så har vi Kate i England. Som kanskje ikke er like sykelig avmagret som Letizia, men på god vei til å bli skummelt tynn: På shopping i London: Link Sånn så hun ut før: Link Det må da være noe på ferde her?? Se på fjesene deres, de har det draget som man har når man har altfor lite fett på kroppen. Og så mye eldre de ser ut i fjeset enn andre på samme alder!! Disse skal liksom være forbilder for de unge jentene i landene sine???
Lammelåret Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Jeg tipper at det ikke er særlig enkelt å bli verdenskjent på kort tid og at det kan få konsekvenser for matinntaket? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Jeg tipper at det ikke er særlig enkelt å bli verdenskjent på kort tid og at det kan få konsekvenser for matinntaket? Sier jo ikke at jeg ikke forstår at det er lett å bli for opptatt av vekten i et sånt liv. Det jeg ikke forstår er at det ikke settes mere fokus på!! Når de tross alt er forbilder for masse unge jenter.... det er jo det som er mye av rollen til de kongelige i dag.. å være gode rollemodeller!
Lammelåret Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Sier jo ikke at jeg ikke forstår at det er lett å bli for opptatt av vekten i et sånt liv. Det jeg ikke forstår er at det ikke settes mere fokus på!! Når de tross alt er forbilder for masse unge jenter.... det er jo det som er mye av rollen til de kongelige i dag.. å være gode rollemodeller! Når du sier dette høres det ut som om du tror at vektnedgangen er frivillig. Det er ikke slik jeg forstår det. Kongelige kan få problemer som alle andre, og noen av dem vises utenpå. Er forøvrig enig med deg i at kongelige er forbilder, men det innebærer ikke at de kan leve perfekte liv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Når du sier dette høres det ut som om du tror at vektnedgangen er frivillig. Det er ikke slik jeg forstår det. Kongelige kan få problemer som alle andre, og noen av dem vises utenpå. Er forøvrig enig med deg i at kongelige er forbilder, men det innebærer ikke at de kan leve perfekte liv. Nei du skjønner fortsatt ikke hva jeg mener. Jeg tror jo ikke de mener å ha anoreksia (hvis det er det de har da, men syns det er vanskelig og se for meg noe annet når det gjelder Letizia feks) eller at det ikke er synd i dem. Det jeg mener er at det er nesten ingen med autoritet som tar til orde i media og sier at "det der er ikke et sunt ideal å leve opp til!". I steden blir de hyllet som skjønnheter og stilikoner og "classy forbilder". Det er feil mener jeg! Det er få kjendiser som har så mye påvirkningsmakt som de kongelige... 1
sequin Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Anoreksia eller ikke, vi har ikke noe med det å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Anoreksia eller ikke, vi har ikke noe med det å gjøre. Selvsagt har vi det når de selges inn som forbilder for unge jenter. De er ikke bare privatpersoner, de har valgt å leve i offentligheten og være rollemodeller. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå