Gå til innhold

Gå ned i vekt til 20. mai!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den 20. mai skal jeg i konfirmasjon til min bror og ønsker å gå ned i vekt til den tid, slik at jeg kan se flott ut i den kjolen jeg ønsker å bruke. :) Jeg vet ikke hvor mange kilo jeg må ned, men iallefall godt over 5 kg. Jeg er villig til å prøve drastiske dietter for å si det slik, for jeg må virkelig greie å slanke meg litt.

Jeg har angst for treningsstudio (har sosial angst), så treningen må eventuelt foregå hjemme. Av mat spiser jeg det meste, men jeg takler ikke salat (har prøvd å "lære" meg å like det, fungerer ikke). Er glad i frukt. Noen tips? :) Er det HÅP for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Krembanan
Skrevet

Stekte grønnsaker er godt ! Om du ikke er veldig glad i selve grønnsaksmaken så kan du kryddre det. Er godt, enkelt, billig og ikke mange kalorier. Du må ikke bruke mye smør / olje når du steker det.

Du kan skaffe et hoppetau? Det er jo fin trening og du kan gjøre det hjemme på badet eller foran tvn. Der du har plass. Da kan du trene litt hver dag også om du er villig til å gjøre det. Og om du får tid såklart.

Drikk vann eller sukkerfri brus om du må ha noe med smak ?

Har dessverre ikke så mange tips, men du skal nok få det til. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Tar gjerne imot flere. Dytter.

Skrevet

Det er fullt mulig å gå ned 5 kg eller mer til mai. Jeg selv gikk ned 10 kg på 6 uker. Levde på en ganske hard diett. Skal ned litt til så har nettop begynt på den igjen. Vet ikke hvor gammel du er eller om jeg vil oppfordre deg til å bruk den. Men kan gi noen tips. Trening hjemme: Jogg minst 30 minutter MINST 3 dager i uken. Beveg deg de andre dagene også, gå turer osv. Hjemme kan du ta push ups og sit ups, planken o.l. Det kan du gjøre 3 dager i uken. Gjenta alle styrkeøvelser ihvertfall 3 ganger. Når det gjelder mat. Spis havregrøt laget med vann med kanel og sukrin på til frokost. Lunsj kan du spise omelett av egg med skinke og salat eller salat med kylling eller skinke eller kjøtt ikke spis brød eller knekkebrød. Ikke bruk dressing eller fetaost. Om du vil ha mellommåltid ta deg en skyr eller en halv boks cottage cheese med syltetøy uten sukker eller kesam med fun light. Middag skal være enten fisk, kjøtt, kylling. Ikke kjøttdeig, men du kan spise karbonadedeig. Du skal ikke ha karbohydrater til middagen(poteter, psata, ris). Du skal ha masse grønnsaker til. Kveldsmat kan være noe av det samme som du hadde til lunsj, kvelds hos meg er ofte cottage cheese eller kesam. Du kan spise godteri KUN en gang i uken. Da har du lov til å kose deg litt ekstra:-) Se om dette funker for deg og om du går ned, hvis ikke må du spise mindre eller bevege deg mer! Fungerer ihvertfall supert for meg.

Skrevet

Hvis du er nødt til å trene hjemme, kan jeg anbefale 30 day shred, det er veldig grei trening å gjøre hjemme :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg som handler om spiseforstyrrelser.

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...