Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har alltid tatt masse solarium, men i dag så så jeg at jeg har fått mørke fekker i ansiktet, fargen er liksom beige, og er drit stygt. Noen som vet hva det kan være ? :S Spesielt under og over øynene
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har alltid tatt masse solarium, men i dag så så jeg at jeg har fått mørke fekker i ansiktet, fargen er liksom beige, og er drit stygt. Noen som vet hva det kan være ? :S Spesielt under og over øynene Flekker mente jeg.
Gjest SnowLeopard Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Det er prisen du må betale for å være solariumsbrun Pigmentflekker, maybe?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Det er prisen du må betale for å være solariumsbrun Pigmentflekker, maybe? Ja, det kan godt vær det..
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Pigmentflekker, aldersflekker. Du har begynte å betale på den livslange prisen for en brunfarge som varer i maks. to uker.
Hecubaa Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Antagelig pigmentsflekker ja Og prisen er den samme, uansett om det er solarium eller sol..
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Pigmentflekker, aldersflekker. Du har begynte å betale på den livslange prisen for en brunfarge som varer i maks. to uker. Den varer lengre enn det ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå