AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #21 Skrevet 11. mars 2012 Kvinne 25 1. 6, slank og ansikt over gjennomsnittet 2. 5, Stygge tenner, men slank og bra kropp 3. 8 , Godt over gjennomsnittet, flott kropp og ansikt 4. 5, helt gjennomsnittelig... ingen ting spesielt med han 5. 5, Også gjennomsnittelig, litt for feminin for min smak
mammamora90 Skrevet 11. mars 2012 #22 Skrevet 11. mars 2012 Eh.. Skal man bedømme dem etter den skalaen der 1 er jævelig stygg og 5 er normal og 10 er guddommelig? Eller skal man begynne på 1 som er ¨normal¨ og hvert poeng er hvor mye over normal de er? Ble bare forvirret da jeg leste noen av svarene For ingen av disse er under ¨normal¨ vil jeg si, men skjønnhet kommer veldig mye ann på øyet som ser..
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #25 Skrevet 11. mars 2012 alle jentene var utrolig pene utenom hu på bilde nr 3 hun var sykelig tynn :s mann 26 år..
mammamora90 Skrevet 12. mars 2012 #26 Skrevet 12. mars 2012 Jente 21 år.. nr 1: 6.5 - Fin kropp, fint ansikt, men litt usymmetriske trekk.. nr 2: 5 - Helt gjennomsnittelig, fin kropp, men stygge tenner som trekker litt ned.. nr 3: 7 - Pen mann.. nr 4: 3 Litt for lubben, liker ikke helt stilen hans.. nr 5: 6 Pen han også, men litt for femi..
challenger Skrevet 12. mars 2012 #27 Skrevet 12. mars 2012 Jente 22 1: Kjekk mann, men litt for "average". 2: Finnes ikke pen i mine øyne.. 3: Gamsten er kjempesøt, med veldig pene trekk. Men han er litt for glatt, og veeeeldig opptatt av håret sitt. Ikke ett hårstrå kan ligge skeivt-det trekker ned! 4: Ikke min type i hele tatt, men det som trekker mest ned er personligheten hans.. 5: Kjekk kar, men litt for "pusete".
Gjest badeand1 Skrevet 12. mars 2012 #28 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jente 21. Bilde nr 1 - Trekker opp: fargen på øynene og leppene. På det bilde var han egentlig ganske kjekk, men han er ikke det i Cæsar så jeg vet ikke helt. Trekker ned: At øynene ser sånn ut: oO Bilde nr 2 - Trekker opp - mørkt hår. Trekker ned - tenna. Mellomrommet. Bilde nr 3. For guttete utseende. Bilde nr 4. Han er svart. (Thats right, jeg finne ikke mørke menn attraktive) Bilde nr 5. Trekker opp - fargen på øynene Trekker ned - Det stirrende blikket og for gutteaktig utseende. Endret 12. mars 2012 av Mortem 1
Gjest badeand1 Skrevet 12. mars 2012 #29 Skrevet 12. mars 2012 Herlig....kjenner jeg skulle likt å vite hvordan du selv ser ut Kan man ikke ha en mening om andres utseende hvis man er pen/mindre pen?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #30 Skrevet 12. mars 2012 Alle kvinnene der er langt over gjennomsnittet, unntatt hun siste, var stygg
Cordelia Skrevet 13. mars 2012 #31 Skrevet 13. mars 2012 Jeg gidder ikke arrangere folk etter karakter sånn. Eneste jeg kan si er at ingen av de mannfolka er min type. Cuckold, Flanør, Genesis...Er det en av dere som er igang med undersøkelser? 3
melly666 Skrevet 13. mars 2012 #32 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Likte ingen av guttene(/mennene). Nr. 1 har litt kjekke ansiktstrekk, men blir helt satt ut av øynene. 2, 3 og 4 gir meg absolutt ingenting. Mener å huske at nr. 5 kan være litt søt, men bildet gir meg ingenting. Note: Hadde jeg vært forelsket i dem, hadde svarene vært annerledes edit: kvinne 20 Endret 13. mars 2012 av melly666
daemonia Skrevet 13. mars 2012 #34 Skrevet 13. mars 2012 Enkelt og greit: Samtlige av de mennene var rimelig turn-off. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #35 Skrevet 13. mars 2012 Sykt at kvinnene her synes gutta er stygge! Alle her er godt over gjennomsnittet! Steike for noen krav dere har 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #36 Skrevet 13. mars 2012 Sykt at kvinnene her synes gutta er stygge! Alle her er godt over gjennomsnittet! Steike for noen krav dere har Javel? Så fordi du mener at de er godt over gjennomsnittet, så må alle mene det?
B18 Skrevet 13. mars 2012 #37 Skrevet 13. mars 2012 bedre med silikon!!! wtf....Aylar er like fin uten.
Gjest imli Skrevet 13. mars 2012 #38 Skrevet 13. mars 2012 Kvinne, 26 Alle personane er jo i alle fall gjennomsnittlege, dei fleste pene. Av mennane: Nr 1 - kjekk, men har dårlege assosiasjonar til han pga rollen i HC Nr 2 - heilt grei, litt for "barnsleg/guttete" for min del trur eg. Nr 3 - kjekk - men igjen, ikkje min type, litt "glatt"... Nr 4 - heilt grei Nr 5 - veldig kjekk, den penaste av alle 5 her etter mi meining.
Cordelia Skrevet 13. mars 2012 #39 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Sykt at kvinnene her synes gutta er stygge! Alle her er godt over gjennomsnittet! Steike for noen krav dere har Har da ikke noe med krav å gjøre, men hva som tiltrekker en. Dessuten var det et ganske ensidig utvalg. Hva folk anser som kjekt varierer mer enn det. Du kan stille Beckham eller Pitt foran meg, og de gir meg ingenting tiltrekningsmessig. Og de skal jo offisielt være langt oppe på skalaen; suksessfulle, pene etc. Endret 14. mars 2012 av Cordelia 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #40 Skrevet 16. mars 2012 Har da ikke noe med krav å gjøre, men hva som tiltrekker en. Dessuten var det et ganske ensidig utvalg. Hva folk anser som kjekt varierer mer enn det. Du kan stille Beckham eller Pitt foran meg, og de gir meg ingenting tiltrekningsmessig. Og de skal jo offisielt være langt oppe på skalaen; suksessfulle, pene etc. Hva mener du med ensidig utvalg? Er nå bra forskjellige de mennene der! Da lurer jeg på hvem du synes er pen om beckham og Pitt ikke gir deg noe tilrekningskraft ... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå