Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er det kjæresten min svarer når jeg spør om han noen gang vil ha (flere) barn,, han har to , jeg ingen.. Han sier også at han tror jeg vil få det bedre m en annen gutt og han vil ikke kjøpe bolig med meg ( mener at jeg kan bo i hans lille krypinn som ikke har plass til mine møbler), .,, så da svarte jeg han at " hvis du ikke kan love meg noe, -så kan ikke jeg love deg heller noe..

Da ble han kjempe sur, lurte på hva jeg mente...

Men er det urimelig når han setter meg i en usikker posisjon så gjør jeg det samme?

Føler meg ikke forpliktet til å være hans kjærest om en annen fyr dukker opp når han sier det han sier...,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du mener? At siden han ikke kan love deg unger så kan du hoppe til sengs med en annen kis?

Skrevet

Jeg forstår det heller som "Du kan ikke love meg noe av hva jegønsker i livet, så jkeg kan ikke love deg at jeg blir hos deg"

• Liker 2
Skrevet

Åh, sånn ja. Nå ser jeg det. Vel, det er jo en ærlig sak, er det barn som er det viktigste for deg så er du jo i din fulle rett til å finne en partner som vil ha barn :)

Skrevet

Du har helt rett. Han burde jo skjønne at du ikke kan love han noe 100% når han ikke lover deg noen ting heller.

Han vil ikke kjøpe bolig med deg (dårlig tegn nr.1), han tenke at du får det bedre med en annen mann (dårlig tegn nr.2) og hvis han hadde hatt lyst på flere barn så hadde han sagt det. Han vil sannsynligvis ikke ha flere (dårlig tegn nr.3) .

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du for han nå da?

Kokke, vaskehjelp og sengehygge? Inntil han finner en bedre?

Ikke ødelegg de få årene du har på deg til å få barn, med en som ikke vil ha flere. Mange jenter som har passert 40, og sitter der uten barn og kan ikke lenger få for de satset på feil mann. Triste og bitre blir de, med god grunn!

Skrevet

Hva er du for han nå da?

Kokke, vaskehjelp og sengehygge? Inntil han finner en bedre?

Ikke ødelegg de få årene du har på deg til å få barn, med en som ikke vil ha flere. Mange jenter som har passert 40, og sitter der uten barn og kan ikke lenger få for de satset på feil mann. Triste og bitre blir de, med god grunn!

He,he... Akkurat hva jeg og lurer på...

jeg er oppriktig glad i ham, og kunne han gitt meg noe å tro på ville alt være så mye letter..

tror han mener at så lenge han har de holdningene så kan jeg ikke kreve noe av meg, men han forventer at jeg forguder barna hans og er 110 % lojal mot ham -mot at jeg ikke kan forvente noe tilbake.. Men.. Nå har jeg sagt jeg ikke vil love ham noe jeg heller , så lenge han ikke gir meg noe tilbake.. og det mener jeg.. dukker en fin fyr opp, så er det bare å si ha det til han jeg er sammen med nå...

Lurer bare på om jeg var klar nok for ham.. og lurer litt på NÅR jeg avslutter forholdet.. Når/om jeg treffer en ny, etter at vi har blitt kjent eller om jeg skal "se" litt først. så si til kjæresten: du ... om du vikelig ikke vil noe seriøst, så har jeg truffet en annen jeg vil inlede t forhold med (altså : gi ham en "angremulighet".. Problemet med denne løsningen er at da involverer jeg en ny gutt jeg kan såre.. og det vil jeg ikke ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...