Gå til innhold

Hårvekst og liten kuk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann med mørke hår på legger rumpe, mage og bryst, og antydninger til litt på ryggen... Har også en penis godt under gjennomsnittet på 11 cm. (er ikke kødd dette).

Jeg lurer på om jeg hadde vært damenes skrekk om dere oppdaget dette? Et pent ytre har jeg, men har sykt komplekser pga dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neis herregud. Menn har da vel hår. Og penis i alle størrelser.

Men om du har syke komplekser for hårveksten på ryggen, kan du gjøre noe med det. Det er mulig å ta laser som gjør at hårene forsvinner varig.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

er ikke gjennomsnittet 14 da?

Skrevet

Er du hyggelig grei, renslig, raus og har glimt i øyet, er du allikevel noens drømmemann. :yvonne:

• Liker 3
Skrevet

Damenes skrekk tviler jeg på at du er.

Hva man foretrekker ifht hårvekst og kukstr. er jo helt individuelt. Personlig er jeg glad i litt hårete menn (så lenge de friserer litt, ikke lar det gro fullstendig villt), og jeg liker at det er litt str på mr. i buksa. Har venninner som er helt motsatt, så her finner du neppe noe The Answer.

Hvis du er veldig self-conscious ifht til kukstr., så tror jeg det i seg selv er drepen for mange damer. Vær trygg på at du er mer enn bra nok som du er, 11 cm i buksa er ingen krise! Selvtillit og god humor kommer man langt med:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med liten enn for stor syns nå jeg da.

Utrolig vondt med noen med for stor :forvirret:

Kunne ikke brydd meg mindre om størrelsen på penisen til en mann.

• Liker 3
Skrevet

Hår har ikke noe å si for meg. Jeg liker det godt. Men jeg ønsker meg en gjenommsnttspenis. Ikke for stor heller, og ikke mini.

AnonymBruker
Skrevet

Min er 14 erigert. Vil jenter ha større enn dette?

Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom du ser deg rundt, så ser du at tykke, magre, langt, hår, tynt hår, null hår, pen, mindre pen, osvosv, finner seg partnere. Jeg kan garantere at mange menn både har liten pikk og hår under klærne. Disse har også damer.

Skrevet

Kjipt å være single og vite at selv psykisk utviklingshemmede finner seg noen da.

• Liker 6
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er sikkert noen som vil ha deg også, Reaper.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med mørkt hår egentlig? Alle menn har vel hår på de stedene du nevnte nå?

Kjæresten min har middels kraftig hårvekst, og helt sorte hår.

Det gjelder også på rygg, men det tar han bort sånn med jevne mellomrom(ikke slavisk) - og jeg bryr meg ikke.

Nå får jo kvinner også helst orgasme ved stimuli av klitoris som er utenfor vaginaen, så størrelsen skal du ikke bry deg om.

Hadde en kortvarig greie med en som nok hadde samme størrelse som deg - og jeg tenkte aldri på størrelsen.

Men, jeg la godt merke til at han var veldig forutsigbar og monoton i senga(alltid samme stillinger - kunne nesten telle sekunder), han la seg bare rett til å sove etterpå, han stimulerte aldri meg på noen annen måte enn penetrering(klitoris med hender eller slikking), han evnet rett og slett ikke å pirre - og ikke gadd han prøve heller.

Penisen hans var i en sånn størrelse at det var flere stillingen som ikke fungerte, og dette virket han ikke å justere. Han ignorerte rett og slett saken, og gjorde ingen forsøk på å tilegne seg egenskaper seksuelt.

Så det var aldri størrelsen som var problemet, men rett og slett at han var egoistisk og kjedelig seksuelt(samme med personligheten, men det er en annen sak).

Slapp av - dropp kompleksene, og konsentrer deg heller om å lese signalene til kvinnen, lær deg hennes kropp å kjenne. Størrelse hjelper ingenting om det ikke er godt utviklet.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Kjipt å være single og vite at selv psykisk utviklingshemmede finner seg noen da.

du finner deg sikkert noen du også. du må bare endre holdningene dine litt :yvonne:

• Liker 3
Skrevet

beste sexen jeg hadde var med en såkalt mini :))

og seff va det ikke str det gikk på men at han leste mine signaler og hørte på meg når jeg ba han om ting å gjøre . ( som å holde meg i rompa når jeg var øverst o. l. :D )

også var det en ex som er som du beskriver deg selv.

meget pen å se på, masse deilig hår og liten utstyr. Men gud hvor livlig han var i senga og en pikenes Jens på alle måter.

så for all del, ikke dvele ved slike detaljer...

AnonymBruker
Skrevet

Trim busken, så ser den større ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes str. bare har noe å si når den blir for stor. Min eks var for stor og i mange stillinger var det skikkelig ille. Han jeg er sammen med nå er nok med normal (uten at jeg har det største sammenligningsgrunnlaget eller har tatt frem målebåndet). Det er så deilig for nå kan jeg gjøre alt uten å tenke på at det kan gjøre vondt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes str. bare har noe å si når den blir for stor. Min eks var for stor og i mange stillinger var det skikkelig ille. Han jeg er sammen med nå er nok med normal (uten at jeg har det største sammenligningsgrunnlaget eller har tatt frem målebåndet). Det er så deilig for nå kan jeg gjøre alt uten å tenke på at det kan gjøre vondt!

jeg har samme erfaring -har også en eks som har en altfor stor, og det gjorde direkte vondt til tider...

Samtidig skal jeg være så ærlig å si at en veldig liten ikke funker helt for meg... MEN: dersom det er "full klaff" på andre områder, om karen er både kjekk og sympatisk på andre måter og vi har god kjemi - og han elsker å kysse og være romantisk på andre måter - så veier det opp, og da hadde jeg ikke latt penis-størrelsen stoppe meg.

Hårvekst synes jeg ikke du skal bekymre deg for.

AnonymBruker
Skrevet

Det e so oppskrytt ditta her med at damene bryr seg om størrelsen. Nei, for det gjer dei absolutt ikkje! Det vi damer bryr oss om e ansikt, kropp, personlighet. For å sei det sånn, det siste vi lar oss feste blikket på e kuken, og det er og den siste vi bryr oss om og.

Skrevet

Liker hverken å lete etter "noe" der nede i busken, eller i heletatt å lete etter mannen under buskaset :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Menn skal ha hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...