Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Har du tatt silikon? Og hvordan var det etter operesjonen? Er du fornøyd? Vondt? Kan du anbefale noen som er flinke? Helst i hordaland eller rogaland:p
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Jeg tok dagen før du skrev dette. hadde vondt i 2 dager etter operasjon, men ikke noe veldig vondt. jeg la over muskelen da det skal visst ikke være så vondt. om jeg er fornøyd er en helt annen sak. nå er det bare 4 dager siden jeg tok det så jeg skal vel egentlig ikke si noen mening enda, men jeg er skikkelig deprimert =( Jeg er 29, har ett barn å var total flat hadde ikke noe pupper lenger, har tenkt på å ta dette i 4-5 år nå, så jeg gjorde det. di anbefalte 325 gram, alle jeg snakket med hadde vilt bytte til litt større enn det di tok så da tok jeg sjansen å valgte 350gram. synes di er sååå store, di er rette å alt sånt ikke noe sjeve eller noe, men di er så store, folk sier at jeg må vente til hevelsen har gått ned, å at jeg må ha tolmodighet. føler at jeg har di oppunder haka blir rett å slett dårlig av meg selv, men igjen så skal jeg vente 2 mnd å se da om dem er blitt fine å mindre. synes det er så rart har venninner som er mindre enn meg å har 400gram å jeg synes da ikke dems er store...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå