Gå til innhold

Nettdating og profiler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært inne på mange nettdaingprofiler og det er en ting som slår meg..

Det er mange av der jenter som jobber innen helsesektoren og er sykepleiere på en eller annen måte.

Så må jeg spørre om hvorfor det er slik? :)

gutt79-modell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fordi de jobber turnus og syns det er vanskelig å mæte noen på byen kl9 om morgenen på en torsdag? :vetikke:

Jeg jobber også på en måte innen helsesektoren, og har også profil på nett. Kanskje man "må" har det i den arbeidsgruppen? :ler:

Edit: Men gjør det noe da? Helsesektordamer er koselige damer! :biggrin:

Endret av Mr.Omg
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er mange håndtverkere på mannefronten der inne i nettsjekkingens verden også.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de jobber turnus og syns det er vanskelig å mæte noen på byen kl9 om morgenen på en torsdag? :vetikke:

Jeg jobber også på en måte innen helsesektoren, og har også profil på nett. Kanskje man "må" har det i den arbeidsgruppen? :ler:

Edit: Men gjør det noe da? Helsesektordamer er koselige damer! :biggrin:

De kosligste og de en kan snakke mest med er damer fra helsesktoren :) Så den støtter jeg 100%

gutt79-modell

Gjest Tidssone
Skrevet

Damer fra helsesektoren er vant med å omgås mennesker i de fleste kategorier.

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg har vært inne på mange nettdaingprofiler og det er en ting som slår meg..

Det er mange av der jenter som jobber innen helsesektoren og er sykepleiere på en eller annen måte.

Så må jeg spørre om hvorfor det er slik? :)

gutt79-modell :)

Det er mange håndtverkere på mannefronten der inne i nettsjekkingens verden også.

Jeg tenker at dette kanskje henger sammen. Begge gruppene er yrkesgrupper som domineres av eget kjønn, og arbeidsplassen er sjekkearena nummer 1. Derfor må de i større grad trekke til nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...