Gå til innhold

LSD for å kurere alkoholisme?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

"Forskere mener LSD kan kurere alkoholisme" Leser jeg i Dagbladet idag....

http://www.dagbladet.no/2012/03/09/nyheter/politikk/lsd/alkohol/innenriks/20607349/

Artig at dette dukker opp bare noen dager etter at noen her inne fikk innleggene mine (som anbefalte LSD i utlandet der det er lov som kur) fordi de var unenige, så deilig å se at man har helt rett og at verden våkner opp til nye fakta.

Så igjen TS jeg holder på min anbefalning, og nå håper jeg du kan se at jeg ikke var helt på jordet

Endret av AmanitaM
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Forskere mener LSD kan kurere alkoholisme" Leser jeg i Dagbladet idag....

http://www.dagbladet.no/2012/03/09/nyheter/politikk/lsd/alkohol/innenriks/20607349/

Artig at dette dukker opp bare noen dager etter at noen her inne fikk innleggene mine (som anbefalte LSD i utlandet der det er lov som kur) fordi de var unenige, så deilig å se at man har helt rett og at verden våkner opp til nye fakta.

Så igjen TS jeg holder på min anbefalning, og nå håper jeg du kan se at jeg ikke var helt på jordet

poenget er at mange ønsker å rusfri behandling - akkurat som at subutex er kontroversielt fordi man erstatter en substans med en annen.

men jeg synes du kan ta dette i en annen tråd - istedetfor å ødelegge denne.

dette handler ikke om at du skal ha rett - men at en person ønsker å ta kontakt med AA.

Det handler ikke om ulike behandlingsmetoder og forskning - kan du fatte det nå?

Hold deg til trådens tema, eller start en ny.

Skrevet

poenget er at mange ønsker å rusfri behandling - akkurat som at subutex er kontroversielt fordi man erstatter en substans med en annen.

men jeg synes du kan ta dette i en annen tråd - istedetfor å ødelegge denne.

dette handler ikke om at du skal ha rett - men at en person ønsker å ta kontakt med AA.

Det handler ikke om ulike behandlingsmetoder og forskning - kan du fatte det nå?

Hold deg til trådens tema, eller start en ny.

LSD er ikke et rusmiddel i den klassiske forstand, de ulempene med f.eks. subutex finner du ikke i hallusinogener, de er ikke avhengighetsdannende, umulig å overdose på og egner seg ikke til misbruk fordi opplevelsen kan være slitsom.

Jeg forstår argumentet ditt med å erstatte en substans med en annen, men jeg tror ikke du forstår substansen jeg snakker om, pga at LSD er tabu, uglesett og oppført på den utrolig idiotiske "Narkotikalisten"(som inneholder bare noen få narkotiske stoffer) tror folk at LSD er som alle andre rusmidler, det er lingvistisk meningsmanipulasjon, Hallusinogener og enteogener er som regel tvert imot av vanlig blikk på rusmidler, man blir ikke avhengig, man kan ikke overdose og effektene får man som regel ny innsikt i ting av.

Så vær så snill å les om substansen, lær deg hva det egentlig er, og revurder holdningene til noe du tydeligvis ikke vet noe om.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...