Gå til innhold

Det peneste du noen gang har sett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger ser man noe som er så vakkert at man blir helt satt ut, og som man husker i veldig lang tid... Hva er det peneste du har sett? :)

Jeg så ei dame for mange, mange år siden, i skogen. Hun var litt huldraaktig, med rødt hår, og hun var kjempepen! Selv om jeg er kvinne selv, og hetero, har jeg ikke klart å glemme henne. Ellers har man jo naturopplevelser man sent glemmer... Kom med dine opplevelser da vel! :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine nyfødte barn.

ellers noen hunder som har tatt pusten av meg.

Skrevet

Jeg har en egen boks med små gjenstander jeg synes er fine. Jeg vil aldri få bruk for dem, men jeg har ikke hjerte til å kaste det

Skrevet (endret)

Nordlys, selv om jeg har sett det mange ganger, blir jeg like fascinert hver gang.

Solnedgangen fra de spesielle klippene på stranda på Øland.

Og ei jente som gikk kort på skolen min en gang, som var helt overjordisk vakker. Var fra Somalia, og hadde helt utrolige, smaragdgrønne øyne, som sto i helt fantastisk konstrast med huden hennes.

Edit: doh, hvordan kunne jeg glemme de fantastiske korallrevene i Rødehavet, med et fiskeliv som slår pusten ut av meg.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Skrevet

Min første innflyvning over en øy i Thailand. Det var soloppgang, turkist vann, mange kilometer med sandstrand og i det hele tatt fantastisk flott. Jeg trodde jo sånne turkise hav bare var filmtriks, så fikk meg en overraskelse når jeg oppdaget at det faktisk fantes på ordentlig også. :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

3 jenter/damer.

første var en muslimsk dame. jeg klarte ikke å ta øynene fra henne. hun gikk i burka, men man så det pene ansiktet hennes. og ungene hennes var nydelige. tror jeg stirret ganske mye.

andre var ei jente som var så pent kledd. det er vanskelig å forklare, men hun hadde et pent ansikt, klær som var fine. svart og rødt. hun sto med en vakker rød blomst i hånden..

glemte å nevne bestevenninna mi. utrolig pen dame..

ja jeg er ei jente :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

2 jenter/damer.

første var en muslimsk dame. jeg klarte ikke å ta øynene fra henne. hun gikk i burka, men man så det pene ansiktet hennes. og ungene hennes var nydelige. tror jeg stirret ganske mye.

Hvis du så ansiktet hennes var det nok ikke burka hun gikk med :)

For øvrig utrolig mange pene damer fra Midtøsten, og av og til blir trekkene deres bare enda tydelige når de har på seg sjal.

• Liker 7
Skrevet

Kjæresten min :rodmer:

Neida, bare tulla.

Bestevenninnen min, kanskje. Hun er verdens nydeligste dame med verdens mest fantastiske smil. Øynene hennes lyser av varme og godhet, og smilehullene er så ekte og sjarmerende at jeg dør av misunnelse. Jeg er kanskje litt skapforelsket i henne når jeg tenker meg om.

AnonymBruker
Skrevet

Hundevalper.

Skrevet

Soloppgang-/nedgang <3

AnonymBruker
Skrevet

Det vakreste jeg vet er våren i skogen hjemme. Snøsmelting,vårsol og store felter av hvitveis i lysningene mellom trærne. Det er så fredfullt, men samtidig et bilde på at våren alltid kommer til slutt. Nesten som en metafor. Kombinert med følelsen og lukten av vår. Hvis jeg skulle spart et bilde for alltid, så er det dette bildet. Det slår nordlys og solnedgang når som helst, jeg regner med det er røtter og barnslige minner/det faktum at jeg kanskje aldri får se akkurat dette igjen som gjør det.

Oooog gratulerer til meg for årets klisje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cavalier-valper :rodmer: de er så vakre at jeg får tårer i øynene.

Skrevet

Det første bilde jeg fikk av oppdretteren min av min nyfødte valp :rodmer:

Skrevet

Dette er noe av det vakreste jeg har sett på film (men alle scenene fra denne filmen er usedvanlig vakre).

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på en rødhåret jente jeg så på toget en gang, lys rødt, egentlig når jeg tenker meg om var hun en liten smule lik Gabrielle men hadde ingen sminke og noe mindre nese, men samme type.

.....og så er jeg rødhåret selv, å er ofte i skogen :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har sett noen veldig vakre mennesker i utlandet. Damene har vært så perfekte at jeg nesten ikke kunne tro det.

En ung mann jeg så i Tyskland er kanskje noe av det vakreste jeg har sett på herresiden. Alle damene gav han 12 blikk og målte han opp og ned. Så kommer det vonde. Gutten var faktisk tilbakestående. Han var kanskje ikke mer enn 6-7 år i hodet, men 20 i kroppen. Synd.

Endret av Pene sko...
Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

månen og havet når det er mørkt

Endret av Aaleyah
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg så en stor skate en gang jeg dykket. Den gled gjennom vannet på en utrolig fin måte. Av en eller annen grunn så tenker jeg ofte på den fisken..

Jeg veit jeg er snål.

Gjest energibånd
Skrevet

Noe av det vakreste jeg vet om er stjernene i himmelen. Jeg kan stå i vinduet og drømme meg helt bort mens jeg betrakter himmelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...