AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Vi skal ha konfirmasjon til våren. Serveringen til gjestene skal skje sånn ca rundt kl 13 og skal være koltbord og kaffe og kaker. Hva skriver man på innbydelsen? Man kan jo ikke skrive "velkommen til middag"? Det er jo ikke det. Syns "velkommen til lunsj" høres kjipt ut.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 "Velkommen til selskap for konfimanten..."? "Velkommen til konfirmasjonsselskap..."? og så kan du jo skrive at "det vil bli servert koldtbord, kaffe og kaker". 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 "Velkommen til selskap for konfimanten..."? "Velkommen til konfirmasjonsselskap..."? og så kan du jo skrive at "det vil bli servert koldtbord, kaffe og kaker". Ja, jeg kan kanskje kalle det for det det er. Tenkte kanskje det het noe spesielt. Gjestene består bla av flere proffe kokker og servitører så jeg har litt "hetta". Ikke det at jeg tror de bryr seg så mye, men jeg har ikke lyst å være helt på bærtur.
ini Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Slapp av, kokkene er bare glade for å spise mat de ikke har laget selv, og servitørene er bare glade for å ikke servere den. Men jeg stemmer for "Velkommen til selskap for konfirmanten" eller noe i den duren. Det vektlegger du jo at det er konfirmanten som skal feires, og ikke nødvendigvis maten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå