Gjest Jente22 Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har de siste årene fått små brune flekker i ansiktet. Dette er ikke føflekker eller fregner, men små brune flekker. Jeg har veldig lyst til å fjerne de med laser, men nå vet jeg ikke hvor jeg får dette gjort og hvor mye det evt. vil koste. Har også hørt om en krem, Kojic acid, som vil bleke disse flekkene bittesmå flekkene jeg har fått. Er det noen her som har utført laserbehandling på slike små flekker i ansiktet eller brukt en krem ala kojic som har virket?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Har små flekker i ansiktet jeg også. Følger med her.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Bruk så høy solfaktor du får tak i, hver dag + produkter fra MD.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Bruk så høy solfaktor du får tak i, hver dag + produkter fra MD. Hvilken produkter fra MD er det som fjerner slike brune flekker\fregner?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Huden er allerede ødelagt av for mye soling. De vil ikke forsvinne, men kan kanskje blekes ned evnt fjernes med laser. http://www.klikk.no/hvordantv/mote/trendforhenne/article477226.ece
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Huden er allerede ødelagt av for mye soling. De vil ikke forsvinne, men kan kanskje blekes ned evnt fjernes med laser. http://www.klikk.no/hvordantv/mote/trendforhenne/article477226.ece Jeg har ikke fått "flekkene" mine pga. sol og solarium. Holder meg unna solarium, men er ikke bestandig så flink å bruke solkrem med høy solfaktor, men nå soler jeg meg ikke så mye heller. Så jeg vet at jeg ihvertfall ikke har pigmentflekker, flekkene mine ser ut som fregner, bare litt større enn fregner. Jeg vet ikke om jeg kan kalle de for føflekker heller, for de er ganske småe og helt flate. Har fem stykker i ansiktet. Kan dette fjernes med laser? (Ikke TS)
Gjest hekla Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Fruktsyrepeeling eller laser hos hudbehandler. Eng gang tørket jeg ut huden min og den gamle flasset av og ny vokste frem. Pigmentflekkene ble betydelig redusert. Gå til hudlege og få tips om behandlingsmetoder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå