AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Hei:) Jeg er en jente på 18. Jeg fødte tvillinger for ett halvt år siden, og har nå sluttet å amme etter at jeg mistet melken. Fra før hadde jeg ikke så veldig godt selvbilde i henhold til kroppen min, spesielt brystene. Jeg har vært innom tanken på brystforstørrelse,da de nå bare "henger" der.. Men jeg vil ikke gjøre noe slikt før jeg er helt ferdig med barn, vil jo kanskje ha en liten en om en liten stund.. Ikke ta meg feil, jeg er ikke en sånn typisk "åå jeg må farge håret blondt, sole meg og få megastore pupper" -type jente. Jeg er en helt vanlig jente, forlovet med en kjempeflott mann som elsker meg og kroppen min, og som hele tiden sier jeg ikke burde forandre på den. Dette er noe jeg gjør for meg, fordi jeg ikke kan forbedre dem på noen annen måte, da man ikke akkurat kan trene puppene faste og større. før fødselen hadde jeg fine, ganske store pupper, men nå er de veldig små og ikke pene. jeg ser meg i speilet hver dag og liker ikke det jeg ser. Hva er deres syn på silikon/brystforstørrelse?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har selv vurdert silikon fordi jeg har ganske små pupper. Men uansett hvor mye jeg vurderer så ender jeg opp med å la vær, av flere grunner: 1. I likhet med deg vil jeg vente med sånt til jeg er ferdig med å få/amme barn. 2. Rent prinsippmessig synes jeg det er tull å bruke penger på sånt. 3. Puppene mine er fine, det er bare jeg som ville hatt dem litt større. 4. Anger - veldig mange angrer på slike operasjoner. Når jeg leser det du skriver tenker jeg at du absolutt burde vente. Du burde være helt sikker på at du er ferdig med alt av barnefødsler og amming før du gjør noe sånt. I tillegg er du bare 18 år! Puppene dine kan fortsatt endre seg, både i fasong og størrelse. Selv er jeg 23, og av en eller annen grunn har de blitt litt større de siste månedene. (nei, jeg er ikke gravid) Du har også en mann som elsker deg og kroppen din. Han vil ikke at du skal forandre deg. Det er selvfølgelig din kropp og ditt valg, men han mener nok det han sier Mitt råd: vent en god stund før du gjør noe. puppene dine kan forandre seg ennå, og kanskje vil du ha flere barn. Prøv å si til deg selv at du er vakker som du er. Skulle du om noen år føle det samme, så kan du jo vurdere en brystoperasjon. Det er bare ødeleggende på sikt å gå rundt med komplekser. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Hadde sett det an et par år siden du er såpass ung og vil ha flere barn Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå