AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Jeg har forsøkt så mye, jeg har prøvd å jobbe med denne frykten jeg har innenbords. Jeg har jo hatt 2 uker der jeg ikke har tatt til meg noe næring, annet enn vann. Så ble det et lyspunkt, jeg prøvde å spise. Og jeg klarte et lite måltid, men det resultat at jeg fikk enorme magesmerter, og tårene rant. Igjen mistet jeg kontrollen. Men men jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle la voldtekstmannen bestemme mer av livet mitt. I går kveld forsøkte vi å ha sex, etter anbefaling fra en terapaut. Og hva skjedde, jo jeg endte i tårer, liggende i en krok, og var livredd. Mannen min fikk en skyldfølelse. I dag ved frokosten fikk jeg ikke ned noe som helst, bare brakk meg, tårer rant. Jeg må beholde kontrollen på dette. Så siden jeg ikke har kontroll på noe annet i livet mitt kan jeg i hvertfall ha kontrollen på maten. Tenker at kroppen min har godt av å ikke spise. Jeg har så mange kg til overs at det går bra. Men hva kan jeg gjøre for mannen min? Hvordan kan jge gjøre livet lettere for han?
Pialill Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 huff, kjære deg! høres ut som du virkelig strever for tiden. Du skrev litt om en terapaut her oppe, går du fast til noen for å snakke? At du har blitt voldtatt er helt forferdelig. Du burde absolutt få så mye støtte som mulig nå. Gjerne utenfra, dette er vanskelig både for deg og mannen din å takle alene. Nå vet jeg absolutt ikke hva dere allerede har gjort, men vil tro at en tur til fastlegen hvor du forteller hvordan du har hatt det de siste ukene kan få deg godt på vei til noe hjelp.
CoffeeCup Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Det var trist å lese... Det du kan gjøre for mannen din er å ta vare på deg selv. Ikke bekymre deg for han nå, spar energien på å bli frisk. Da vil han også få det bedre. Begynn med å jobbe med å få i deg mat. Uansett hvor overvektig man er, trenger man mat. Prøv med suppe, det er enklere med ting man slipper å tygge. Om du så kun får i deg 3-4 skjeer så er det mye bedre enn ingenting. Drikk energidrikker i stedet for vann, slik at du får i deg noe næring. Spis hva enn du vil, grip sjansen når du har et lite øyeblikk med matlyst og spis i vei! Fortsett å gå til terapeut, gi deg selv tid og ha tålmodighet. Det kommer til å bli bedre, men kanskje ikke akkurat i dag. Ingenting haster! Gi mannen din litt pusterom hvis han trenger det. Har du mulighet til å støtte deg på noen andre innimellom?
Gjest BamseB Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Vet du hvem som gjorde det? Send meg navn på PM
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Vet du hvem som gjorde det? Send meg navn på PM Nei jeg vet ikke det. Og det verste er at saken er henlagt, pga sakens bevisstilling. Jeg har prøvd alt, ,men det virker som om kroppen min eller meg selv stopper alt av mat og ernæringsdrikker( de spyr jeg av, det samme med suppe) Men det går seg vel til.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Er du kona til han som har skrevet her på KG om at kona ble voldtatt?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Er du kona til han som har skrevet her på KG om at kona ble voldtatt? Ja det kan nok stemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå