AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Hei! Etter å ha lest "pinlige ting man bare gjør hjemme"-tråden, kom jeg til å tenke på en ting... Jeg er veeeldig lat til å vaske hendene etter at jeg kun har tisset, men det er rett og slett fordi jeg føler at de ikke er skitten når jeg ikke har vært "borti" eller fått noe på de... Er det noen som kan fortelle meg om dette er riktig, eller om de faktisk blir skitne selvom de ikke fysisk er borti noe klisj? Hehe, dette er en seriøs tråd! Spør bare av ren nyskjerrighet :-D
Marikke Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Skjønner hva du mener. Om man bruker et tykt lag papir når man tørker seg og ikke får noe på hendene, så burde det kanskje være unødvendig å vaske seg. Men: Man akkumulerer masse graps på hendene hele tiden, ikke bare når man er på do. Derfor bør man vaske hendene flere ganger om dagen, og hva passer vel da bedre enn å vaske seg når man likevel er på badet? Dessuten er en 'basilusk' så liten at du verken kan se eller føle den, og selv om du ikke får noe på hendene når du tørker deg, så har deler av kroppen din eller klærne dine vært borti doen under oppholdet, og du kan få noe av dette på hendene når du drar på deg buksa igjen. Og selv om du er komfortabel med å ta på din egen truse uten å vaske deg etterpå, er vi andre totalt uinteressert i å komme i kontakt med den. Tommelregel nummer en er og blir: Vask hendene når du har vært på do.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Trekker du ikke ned da? Det er jo en god del bakterier på den "trekkened knappen" etter hva jeg har blitt fortalt. Selv så bryr jeg meg ikke om bakteriene, men visse ting synes jeg bare er ekkelt, uavhengegig om det er så veldig uhygenisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå