Gå til innhold

Ehnas prøverdagbok.


Ehna

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen hit! :velkommen:

Kort om meg:

Jeg blir 27 i år og mannen har nettopp blitt 31.

Vi har en sønn på 2,5 år som gjerne vil bli storebror! :):jepp:

Ble gravid i august -10 men mistet i MA i min uke 8-9. Har prøvd siden januar -10.

Skal muligens bli utredet i form av blodprøver neste pp, så kanskje greit å ha denne dagboken bare for å holde styr på alt.

Da erklærer jeg dagboken for åpen! :sjenert:

Endret av Ehna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo legge til at jeg denne prøveperioden bruker Babyklister og Wild Yam.

Brukte babyklister sist pp også, men da ble jeg så utrolig usikker på når jeg hadde eggeløsning.

Har kuttet ut å bruke billigtester og bruker kun digitale eggeløsningstester.

Bestilte fra ebay, knallbillig for 10 stk! Tror det var rundt 180 kr. :jepp:

9 dager igjen til testing, mye mensmurring og stikking i både mage og pupper, regner med at det er enten wild yamen eller babyklisteret som jobber :gjeiper:

Nå får jeg rive meg bort herfra og heller gjøre litt produktivt.

Ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tester er det du har kjøpt fra ebay, er de pålitelige? Er litt lei av disse strimlene, vet liksom ikke helt om jeg kan stole på dem.

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tester er det du har kjøpt fra ebay, er de pålitelige? Er litt lei av disse strimlene, vet liksom ikke helt om jeg kan stole på dem.

God helg! :)

Jeg kjøpte disse! http://www.ebay.com/itm/10-x-CLEARBLUE-DIGITAL-OVULATION-HOME-URINE-REPLACEMENT-TEST-TESTING-KIT-STICKS-/300623724668?pt=UK_Health_HealthCare_RL&var=&hash=item45fe92007c#ht_770wt_907

Kjempefornøyd og UTROLIG pålitlige. Jeg stoler mer på Clearblue enn noe annet! :)

Fikk positive tester i hytt og gevær med billigtestene, men fikk smiletegn kun 2 dager med de digitale. Så jeg føler de er mye mer til å stole på. :)

God helg til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Jobbhelg unnagjort. :)

Fri i morgen, eneste som er planen da er å reise på treningssenteret på Zumbatime klokken 11. Deilig å ha trent tidlig på en søndag altså!

Da kan jeg forsvare det påskeegget jeg spiste i sta. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis!! :D

Babyklister, hva er det? :sjenert:

Det er noe som heter fructus femina. Bedrer visst mijølet i livmoren eller noe, som gjør at spiren fester seg bedre. Google det, så finner du masse erfaringer! :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg gravid da..

419676_10150726404270446_543620445_11920133_351152364_n.jpg

:D Og hurra for det!

Svært lite symptomer enda, glad for det egentlig.. Blir jo litt bekymret alikevel.

Vært flink jente og kastet røyken også. Det er et helvete da, sliter skikkelig uten. Men, man gjør jo alt

for bebbisen selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine positive testene! :D

Flink du er som har kutta ut røyken, kjempebra! Må være tungt, men du har jo den beste motivasjonen til å la være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...