AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Skrevet 9. mars 2012 Hei. Er litt nyskjerrig på hvor dypt dere ønsker å bli tatt. Dette vil jo variere fra jente til jente, siden noen har andre mål akkuratt som vi gutter også varierer i str. Har lest at det er kun de ytterste 5-10cm av vagina som er følsom, og lenger inn kjenner man ikke like mye. Har dog en mistanke om at det er en liten myte, som sikkert kan avkreftes evt bekreftes av dere her inne. Min personlige erfaringer avkrefter dette siden de fleste stønner mer jo dypere man kommer. Å bli bunnet tipper jeg dog de fleste ikke er så fan av. Så, hvor dypt liker du det?
MariaHan Skrevet 9. mars 2012 #2 Skrevet 9. mars 2012 Hei. Er litt nyskjerrig på hvor dypt dere ønsker å bli tatt. Dette vil jo variere fra jente til jente, siden noen har andre mål akkuratt som vi gutter også varierer i str. Har lest at det er kun de ytterste 5-10cm av vagina som er følsom, og lenger inn kjenner man ikke like mye. Har dog en mistanke om at det er en liten myte, som sikkert kan avkreftes evt bekreftes av dere her inne. Min personlige erfaringer avkrefter dette siden de fleste stønner mer jo dypere man kommer. Å bli bunnet tipper jeg dog de fleste ikke er så fan av. Så, hvor dypt liker du det? Har du ikke noe bedre å foreta deg enn å skrive slike innlegg?
Quijote Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Hei. Er litt nyskjerrig på hvor dypt dere ønsker å bli tatt. Dette vil jo variere fra jente til jente, siden noen har andre mål akkuratt som vi gutter også varierer i str. Har lest at det er kun de ytterste 5-10cm av vagina som er følsom, og lenger inn kjenner man ikke like mye. Har dog en mistanke om at det er en liten myte, som sikkert kan avkreftes evt bekreftes av dere her inne. Min personlige erfaringer avkrefter dette siden de fleste stønner mer jo dypere man kommer. Å bli bunnet tipper jeg dog de fleste ikke er så fan av. Så, hvor dypt liker du det? 1. Det finnes ikke noe begrep som heter "dere jenter" når det kommer til sex. Alle seksuelle vesner har ulike preferanser. 2. Ergo vil du få like mange svar på dette spørsmålet som det finnes jenter. Sånn omtrent. 3. Spør partneren din om hva akkurat hun liker. Det er alltid det som fungerer best. 7
daemonia Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Det eneste nyttige svaret det går an å få på et slikt innlegg er ......(trommevirvel) Det varierer fra person til person, og hva jeg foretrekker har du ingenting med 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 For min del: rolig fart og dypt.... ååååhhhh
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Slenger meg på at det varierer fra person til person. For min del varierer det fra gang til gang også.
AnitaB Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Har du ikke noe bedre å foreta deg enn å skrive slike innlegg? Men er ikke dette et reelt spørsmål da? Eller du foretrekker kanskje "er dette vanlig?" innleggene? TS - Dette er dessverre et veldig vanskelig spørsmål å svare på da, som mange nevner ovenfor her, det er helt individuelt. Jeg kan bare stresse gang på gang at god kommunikasjon mer partner om sex er helt kjempe viktig. God kommunikasjon = uante muligheter for fantastisk sex. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Ikke har jeg målt de jeg har sex med. Ikke har jeg målt meg selv. For dypt er når du bunner og det gjør vondt. Ikke alle jeg opplever det med. Hvorfor? Har ikke snøring. Har ikke hatt sex med noen som har veldig stort utstyr. Bare sånn helt vanlig.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #13 Skrevet 10. mars 2012 Helt inn til roten av pikken, med full kraft.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #14 Skrevet 10. mars 2012 For min del: rolig fart og dypt.... ååååhhhh Enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå