Gå til innhold

Syk forlover - hva nå?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Forloveren min er blitt alvorlig syk. Det er uvisst om hun klarer å komme seg til bryllupet, hva gjør jeg nå? Det er ennå 1 måned igjen til vi gifter oss, men tør ikke si når hun er på beina igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Spiller det egentlig noen rolle? Hun må jo ikke være med heller, for hennes oppgave var strengt tatt å bekrefte papirene deres. Få noen andre til å hjelpe deg med kjolen o.l., så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Få en "stand in" som kan hjelpe med det hun ikke klarer, og som også kan steppe inn på selve dagen hvis din venninne ikke blir bra nok. Velg gjerne en hun kjenner, så kan de samarbeide litt, så slipper hun å føle at hun går glipp av alt, og du har en som kan hjelpe og støtte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skjønner problemet ditt! Forloveren til samboeren min er fra USA, og kan sannsynligvis ikke komme. Broren kommer istedenfor og fungerer som stand-in i kirken. Da jeg snakket med kirken sa de at det var helt greit, så lenge den opprinnelige forloveren hadde skrevet under papirene.

Lykke til. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selvfølgelig gjør det noe!!

Forlovere har en ganske spesiell rolle den dagen også, iallefall for meg. Hvis det er sånn at hun ikke engang kan komme er det jo trist! Hun er jo min beste venninne! Skjønner meg ikke helt på deg anonym 2.

Dersom en annen venninne kan stille opp rekker jeg nok å informere henne om hva som skal gjøres, det er jo ikke så mye.

Takk for gode råd fra dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover har termin 16. juli og vi gifter oss 27. juli. (Datoen var bestemt, og lokaler leid lenge før jeg fikk vite at hun var gravid) Hun bor et stykke unna der bryllupet skal være, så det blir spennende om hun får til å komme eller ikke. Håper selvfølgelig at hun kommer, eller at hun bare blir med under middagen! For å være på den sikre siden, har jeg bedt en annen venninne i "gjengen" om å være stand-in, i tilfelle.. Det er trygt for både forloveren min og meg å vite at noen er der til å gjøre jobben, hvis forloveren ikke får til å komme. De kan eventuelt dele litt på oppgavene. "Den egentlige" forloveren vil gjerne komme å holde talen selv, men jeg vil jo ha med meg noen til frisøren om morgenen også. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...