heltvanlig Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2012 Jeg håper at dere ikke tenker at jeg er dum. Men jeg hører på Chinese Democracy med Guns n Roses. Hva hører dere på?
tette-nette Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Akkurat nå hører jeg ikke på noe spes, men har stolthet og fordommer serien i bakgrunnen mens jeg driver å skriver oppgaver..
KristinL Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Jeg holder på å se dexter så jeg hører jo på det..
Gjest badeand1 Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Ser litt rundt på youtube så er det jeg hører på nå. ^^
Gjest Leopard Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Dum er du ikke Jeg hører på en akustisk versjon av Wherever you will go av The Calling.
heltvanlig Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2012 Jeg bekymrer meg over at jeg kan ha kreft. Jeg er en hypokonder. Bortsett i fra det: Kos dere i natten
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Jeg vil også prate! Bør egentlig legge meg, men jeg er for lat til å gå fra sofaen til senga...
heltvanlig Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2012 Jeg vil også prate! Bør egentlig legge meg, men jeg er for lat til å gå fra sofaen til senga... Sove godt
Gjest badeand1 Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Jeg bekymrer meg over at jeg kan ha kreft. Jeg er en hypokonder. Bortsett i fra det: Kos dere i natten Uffda. :/ Kos deg du også!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #15 Skrevet 9. mars 2012 Sove godt Takk for det, sov godt du også hvis du skal legge deg da. Jeg sliter forresten med noe av det samme som deg...sykdomstanker...
KristinL Skrevet 9. mars 2012 #17 Skrevet 9. mars 2012 Jeg vil også prate! Bør egentlig legge meg, men jeg er for lat til å gå fra sofaen til senga... Hehe, du er ikke alene om det! Sykt tiltak faktisk
heltvanlig Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 9. mars 2012 Takk for det, sov godt du også hvis du skal legge deg da. Jeg sliter forresten med noe av det samme som deg...sykdomstanker... Ja.... Ønsker deg en fin natt. Virkelig
KristinL Skrevet 9. mars 2012 #19 Skrevet 9. mars 2012 Lurer litt på om jeg skal ta kontakt med en gammel flamme... Hva syns dere? Maaange år siden vi sist hadde kontakt.
Gjest Silvermist Skrevet 9. mars 2012 #20 Skrevet 9. mars 2012 Lurer litt på om jeg skal ta kontakt med en gammel flamme... Hva syns dere? Maaange år siden vi sist hadde kontakt. Gjør det! Hvis han ikke svarer etter et gitt antall dager er du alltids velkommen til å lage en tråd på KG om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå