Gå til innhold

Noen som vil prate?

Fremhevede innlegg

Skrevet

vanlig fyr ønsker å prate

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa! tenkte faktisk på å lage en lignede tråd :P

Skrevet

Jeg håper at dere ikke tenker at jeg er dum. Men jeg hører på Chinese Democracy med Guns n Roses. Hva hører dere på?

Skrevet

Akkurat nå hører jeg ikke på noe spes, men har stolthet og fordommer serien i bakgrunnen mens jeg driver å skriver oppgaver..

Skrevet

Jeg holder på å se dexter så jeg hører jo på det.. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Ser litt rundt på youtube så er det jeg hører på nå. ^^

Gjest Leopard
Skrevet

Dum er du ikke :)

Jeg hører på en akustisk versjon av Wherever you will go av The Calling.

Skrevet

Jeg bekymrer meg over at jeg kan ha kreft. Jeg er en hypokonder. Bortsett i fra det: Kos dere i natten :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også prate! Bør egentlig legge meg, men jeg er for lat til å gå fra sofaen til senga...

Skrevet

Jeg vil også prate! Bør egentlig legge meg, men jeg er for lat til å gå fra sofaen til senga...

Sove godt :goodbye:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg bekymrer meg over at jeg kan ha kreft. Jeg er en hypokonder. Bortsett i fra det: Kos dere i natten :jepp:

Uffda. :/

Kos deg du også! :)

AnonymBruker
Skrevet

Sove godt :goodbye:

Takk for det, sov godt du også hvis du skal legge deg da. Jeg sliter forresten med noe av det samme som deg...sykdomstanker...

Skrevet

Uffda. :/

Kos deg du også! :)

Takk :jepp:

Skrevet

Hehe, du er ikke alene om det! Sykt tiltak faktisk :P

Skrevet

Takk for det, sov godt du også hvis du skal legge deg da. Jeg sliter forresten med noe av det samme som deg...sykdomstanker...

Ja.... Ønsker deg en fin natt. Virkelig :jepp:

Skrevet

Lurer litt på om jeg skal ta kontakt med en gammel flamme... Hva syns dere? Maaange år siden vi sist hadde kontakt.

Gjest Silvermist
Skrevet

Lurer litt på om jeg skal ta kontakt med en gammel flamme... Hva syns dere? Maaange år siden vi sist hadde kontakt.

Gjør det! Hvis han ikke svarer etter et gitt antall dager er du alltids velkommen til å lage en tråd på KG om det. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...