Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha på generell basis kun opplevd svik gjennom hele livet, så sliter jeg veldig med å bli nær noen. Utrolig redd for å vise sårbarhet. Møtte en fantastisk fyr i går, han er en supersosial fyr, jeg har fem-seks nære venner. Vi connectet på en unik måte, og han sa mye som indikerte at han fant meg veldig interessant. Vår felles venninne også at han oppførte seg veldig merkelig, og lurte på om han kanskje vat nervøs ovenfor meg. Han er helt out of my league når det kommer til sosial omgangskrets, mens jeg imponerer han intellektuelt.

I dag freaker jeg ut. Jeg likte han veldig godt, og er redd for at problemet mitt med relasjoner skal ødelegge. Vennskap eller mer seriøst. Dødsredd faktisk. Han virker som en person jeg ønsker å ha i livet mitt. Hvordan slutte å krisemaksimere ut av ingenting? Han virker bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro bare på det du ser at faktisk skjer i praksis.

Livets viktigste leveregel.

Gjest .-L-.
Skrevet

Kordan skal man si dette da, du må bare bryte igjennom det. Frykt/angst er bare en følelse. Følelse er der for å motivere en viss adferd. Det går ann å handle mot følelsen selv om den er der, du må bare hoppe utfor stupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...