Pixie Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg hørte så mye snakk om dette i dag, og gledet meg masse, men jeg kan ikke se noe. Jeg har aldri sett nordlys før, og skulle ønske det kunne vise seg her i Kristiansandsområdet!
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 (endret) nope, harke sett det i dag! men seeeeee hva jeg så for en måndes tid siden!!! bilde er tatt med et utrolig dyrt og fint kamera, men det er ingenting juks! det er jeg et levende bevis på! vakkert? Endret 9. mars 2012 av NozMonster 2
Radon Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jeg ser nordlys gjennom hele vinteren, synes ikke det er så spesielt siden jeg har vokst opp med det! Likevel er det ganske fascinerende, spesielt når det det ikke bare er hvitt, men i andre farger også. 1
Burn Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 (endret) nope, harke sett det i dag! men seeeeee hva jeg så for en måndes tid siden!!! bilde er tatt med et utrolig dyrt og fint kamera, men det er ingenting juks! det er jeg et levende bevis på! -bilde- vakkert? Fantastisk! Endret 9. mars 2012 av Burn
DysterPytten Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Ikke i kveld, siden det er overskya, men stortsett ellers når det er mørkt og kaldt:p Jepp, jeg bor i nordland;) Så for meg er det faktisk ikke noe spesielt syn, dog vakkert. Endret 8. mars 2012 av Dermika
Pixie Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2012 Helt nydelig noz :D Åh dere er heldige! Jeg håper jeg får se det før jeg blir for gammel og dør iallfall! I går var det også snakk om at det skulle være synlig, så jeg satt oppe til 6 på morraen, uten hell!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #7 Skrevet 9. mars 2012 Nozmoz ... det var ikke det eneste bildet som lå der inne ...
Pixie Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2012 Du var veldig søt og jeg likte kjoletingen din med pixiehette!
KristinL Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Det er jo altfor overskya her nede til å se noe som helst i natt :/
Gjest Linaria Skrevet 9. mars 2012 #10 Skrevet 9. mars 2012 Jeg vil så gjerne se nordlys! Var på Island to uker over nyttår og typen min lovte at jeg skulle få se det, men selvfølgelig var det ingenting akkurat da. Han har jo sett det gjennom hele oppveksten. Jeg vil også se! Og hver gang det har vært her jeg bor så poster de det på meld.no og sånne steder DAGEN ETTER! Da er det jo for sent. *skuffa* Neida, jeg får nok se det en gang. Vi regner med å dra til Island nesten hver vinter resten av våre liv, så de må jo dukke opp en gang.
Gjest NozMonster Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Nozmoz ... det var ikke det eneste bildet som lå der inne ... tuuuuuuusen takk snill! det var bra du sa! det var siste gang jeg bruke den måten å poste bilder på!
Gjest NozMonster Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Fantastisk! buuuuuurn! fjern bildelinken min fort som f*** !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå