AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Er en sjappe like i nærheten som har kjempegod kebab, men det er bare ett problem og det er dressingen. Jeg liker at kebaben er litt hot, så da tar jeg alltid rød dressing på. Problemet er at stryken på denne varierer hver gang jeg er der. Ene dagen er 1 tynn stripe super sterkt, mens andre må man ha 3 tjukke striper for å så vidt kjenne noe. Jeg har sagt til de at de ikke må tulle med chillidressingen, men det gjentar seg hver jævla gang jeg er der. Litt usikker på om de i det heletatt kan norsk. Noen forslagt til hvordan jeg kan gå frem for å ordne opp i denne situasjonen? Endret 9. mars 2012 av Bond 3
Momseguri Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 (endret) :skratte: edit: dette er muligens det morsomste innlegget jeg har lest på kg noensinne Endret 8. mars 2012 av Momseguri 5
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 (endret) hvis DETTE er så grusomt, så tror jeg du har det veldig bra i livet ditt ..du kan virkelig ikke ha mye vanskelig å tenke på mener jeg! Endret 8. mars 2012 av NozMonster 2
pinar Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Ta litt dressing om gangen å smak. Er den sterk nok tar du på mer. 3
Gjest Borghild Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Kebab smaker høgg! En kamerat av meg kaller det terroristmat. :D
Gjest Borghild Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 (endret) dobbelt kebabpost Endret 8. mars 2012 av Borghild 4
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 åååh dette er fantastisk! Jeg har faktisk en eks som mente han hadde akkurat samme problemet, så han endte opp med å få mast seg til å kjøpe dressingen til dobbel pris av kebabsjappa, sånn at hver gang han skulle ha babb så tok han med seg sin egen dressing!
Gjest Apophis Skrevet 9. mars 2012 #11 Skrevet 9. mars 2012 Ooookei... Nei, du får spørre de som jobber der om styrken på dressinga den aktuelle dagen..
Gjest Bond Skrevet 9. mars 2012 #12 Skrevet 9. mars 2012 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
Gjest Wei Wei Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Google oversetter fra norsk til ... hmm, pr;v forskjellig hver dag til du merker endring.
Gjest Herr Drue Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Morsomt Nei, det nytter jo egentlig ikke å si ifra. Jeg ville ha bedt om dressinga i et beger ved siden av, sånn at du selv kan beregne hvor du vil ha på fra gang til gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå