Gå til innhold

Presentert for noen du vet for mye om

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nyskjerrig av person, snoker mye på facebook og husker hva folk sier veldig godt. Jeg blir derfor ofte presentert for folk jeg egentlig ikke vet hvem er, men likevel vet mye om.

Skal jeg da late som om jeg ikke vet noe om dem? Føler meg litt dum når jeg spør om alle standardspørsmålene, når jeg egentlig vet svaret. Men samtidig kan jeg jo ikke alltid avsløre kildene mine og virker teit at jeg har snoket på face.

F.eks vet jeg alt om min nye kollega da han har et elsker-forhold til venninna mi, som sier alt til meg. Jeg har derimot lovet henne å ikke si noe til noen om det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk snokere å mangle sosiale antenner... :rolleyes: Selvsagt skal du ikke si at du vet noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg har samme dilemmaet stadig vekk :P er altfor nysgjerrig og har altfor god hukommelse... Du må bare late som du ikke vet noen ting. Men det går jo an å snike inn noen "ja, [vår felles bekjente] nevnte at du [gjorde ditt og datt]" av og til :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en sånn som vet hvem alle er, gjennom felles bekjente, men ingen vet hvem jeg er. Jeg er ikke på facebook, men jeg glemmer aldri et navn og et ansikt. Jeg husker også alle trivia jeg noen gang har blitt fortalt om vedkommende. Dette er en veldig pinlig egenskap, så jeg later bare som at jeg ikke aner hvem de er når jeg endelig blir presentert. Spill dum, du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...