AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er veldig kresen når det gjelder jenter. Vil bare ha jenter som jeg synes er pene, og er uinteressert i de jeg ikke liker utseendet på. Problemet er at jeg veldig sjelden får napp hos de jeg liker. Er det noen måter å bli mindre kresen på?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er veldig kresen når det gjelder jenter. Vil bare ha jenter som jeg synes er pene, og er uinteressert i de jeg ikke liker utseendet på. Problemet er at jeg veldig sjelden får napp hos de jeg liker. Er det noen måter å bli mindre kresen på? Jeg tror det er umulig å bli mindre kresen. Uansett hvor mye man ønsker det. Jeg lider virkelig selv av min egen kresenhet. Jeg får så masse tilbud fra mange kjekke pene menn. Men det nytter ikke- når jeg er betatt av en spesiell en - for meg. Jeg har avvist utrolig bra menn.Som er pene og tjener godt + skikkelig gode mannfolk tvert igjennom.På knærne etter meg og gir ikke opp.Virker ærlig og oppriktig fra første stund. Livet mitt hadde vært så mye enklere - om jeg bare kunne " falt " selv for en av disse. Men det nytter ikke- når jeg allerede er betatt av en åpenbart stor " dust " av en mann som egentlig ikke fortjener meg... Men jeg kan ikke endre mine egne følelser eller medfødte instinkter- for hva jeg tenner på og ikke, faller for elle ikke. Jeg angrer av og til på at jeg har avvist endel beilere.Jeg burde gi så bra beilere en sjangse...Men orker bare ikke.Har bare lyst å gjemme meg vekk og være alene.Da kan jeg i det minste leve i håpet om å finne /få den jeg vil ha mest...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 jeg kan ikke endre mine egne følelser eller medfødte instinkter- for hva jeg tenner på og ikke, faller for elle ikke. Kanskje ikke når det gjelder utseendet. Men jeg vet at man kan endre det når det gjelder hvilke typer man faller for. Det har nemlig jeg gjort. Før likte jeg sjenerte og usikre jenter. Nå liker jeg de selvsikre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå