Gjest gjest Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Hvordan skal man ha bindet? Skal man ha klisteret festet mot trusen, eller på seg selv?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Mot trusa. Bytt ved behov, eller etter 4-8 timer.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Klistret mot trusen. Nattbind ol, du ser det "deler" seg på ene kortsiden? Den biten skal mot baken. Det er ikke så viktig, men det hjelper på.
rosenkål Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Hva tror du selv? Klisteret skal selvfølgelig være mot deg, ikke henge fast i trusen! 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Klisteret skal ned i trusen slik at bindet sitter fast i trusen. Om du tar klisteret andre veien vil der ikke være noe som suger opp blodet og da renner det rett og slett over. Og folkens: Det er godt mulig det er noen som tuller, men vi må nesten gå ut fra at dette er ei ungjente som ikke vet. Det er faktisk flere her som har skrevet at de la bindet feil vei første gang. 4
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Hva tror du selv? Klisteret skal selvfølgelig være mot deg, ikke henge fast i trusen! Dette er feil. Hvordan har du klart å bruke bind på det viset over lengre tid? Det kan ikke suge opp noe særlig, og det må da ha klødd noe ekstremt? Men klart, funker det for deg er det bare å fortsette.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Dette er feil. Hvordan har du klart å bruke bind på det viset over lengre tid? Det kan ikke suge opp noe særlig, og det må da ha klødd noe ekstremt? Men klart, funker det for deg er det bare å fortsette. Jeg tror kanskje Gjest brukte litt ironi i den posten sin, kjære deg
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Jeg tror kanskje Gjest brukte litt ironi i den posten sin, kjære deg Håper det, men jeg så det som at enten var det alvorlig ment, eller så var det ironi for å latterliggjøre noen. Så, enten ta det alvorlig og spørre hvordan det fungerer, eller irritere seg over hvordan noen får det for seg at det er greit å le av folk som stiller spørsmål. Lat som jeg er, endte jeg opp med første alternativet.
rosenkål Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Dette er feil. Hvordan har du klart å bruke bind på det viset over lengre tid? Det kan ikke suge opp noe særlig, og det må da ha klødd noe ekstremt? Men klart, funker det for deg er det bare å fortsette. Hvilken vei tar du på plaster? Selvfølgelig skal klisteret mot huden!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Jeg tror kanskje Gjest brukte litt ironi i den posten sin, kjære deg Mener du rosenkål?
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Mener du rosenkål? hehe, ops! mente så klart Rosenkål ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå