AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Jeg er en singel jente i begynnelsen av tjueårene, som av og til fantaserer om kompiser av meg. Fantasier av ganske grov karakter Ingenting kommer til å skje, jeg vil egentlig ikke ha sex med dem heller tror jeg, men det er utrolig deilig å fantasere om det likevel. Jeg lurer på om det er fordi det er menn jeg er trygg på, og som jeg finner sympatiske, men jeg vet ikke helt. 1
Gjest Katten. Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Det er fordi det var fullmåne og en rev rævkjørte en kanin i øyeblikket du ble unnfanget.
AnitaB Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jeg var av den oppfatning av at det var unormalt å ikke fantasere om mennesker rundt seg jeg, men jeg er vel kanskje litt på jordet der og. 2
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 TS, det er helt normalt at du fantaserer om kompiser. Menn som fantaserer om venninner (i den grad de har slike, menn skal - ifølge KG helst ikke ha slike) bedriver utroskap. Du får prise deg lykkelig over at du er født med rett kjønn :gjeiper:
Gjest Awzm me Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Det er helt umulig for meg, da jeg "friendzoner" mine venner ganske fort... Men ingenting er vel unormalt...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå