Gå til innhold

Mills LUFTIG majones

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har smakt denne? Kan noen fortelle meg om den smaker veldig, litt eller ingenting annerledes enn den vanlige? :)

Vanlig majones altså, ikke den ekle lett-majonesen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den ennå, men kjenner at jeg irriterer meg grønn over reklamen. *sukk*

(dessuten er ikke lettmajonesen ekkel, så det så!)

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd den ennå, men kjenner at jeg irriterer meg grønn over reklamen. *sukk*

(dessuten er ikke lettmajonesen ekkel, så det så!)

Lettmajones smaker helt for jævlig.

Ja, eneste bra med den reklamen er beina til hun som kaster majonesen :fnise:

Skrevet

Nehei, det er Watchmen-bladet han karen leser i bakgrunnen :skravle:

AnonymBruker
Skrevet

Nehei, det er Watchmen-bladet han karen leser i bakgrunnen :skravle:

Synes forøvrig de kunne gitt ut sånne små gratis-prøver på butikken :opplyser:

Håper noen som har smakt den svarer snart :)

Skrevet

Jeg har prøvd den, og synes ikke var så stor forskjell fra vanlig majones. Den var litt mildere i smaken, og jeg foretrekker derfor den vanlige ekte.

Lettmajones synes jeg er tamt. Skal jeg spare på fettet, kan jeg heller bruke ekte majones i mindre menge. Den gir uansett så mye mer smak enn lett-skvipet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den, og synes ikke var så stor forskjell fra vanlig majones. Den var litt mildere i smaken, og jeg foretrekker derfor den vanlige ekte.

Lettmajones synes jeg er tamt. Skal jeg spare på fettet, kan jeg heller bruke ekte majones i mindre menge. Den gir uansett så mye mer smak enn lett-skvipet.

Så altså, jeg som er så glad i majones-smaken, har derfor ingen grunn til å prøve denne nye luftige?

Ja, den der lettmajonesen burde ikke fått lov å hete noe med majones engang så dårlig som den er.

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er det sunt fett i majones.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke smakt den ennå, men reklamen må ha vært god, da en annen her inn drømmer om å putte den i rompa. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke smakt den ennå, men reklamen må ha vært god, da en annen her inn drømmer om å putte den i rompa. :fnise:

Var ikke det kaviar da? :klo:

Gjest NozMonster
Skrevet

Dessuten er det sunt fett i majones.

sunt fett eller ikke.. :roll:

et par striper majones i ny og ne skader ikke uansett!

skal man diskutere her om lett majones er godt eller ikke, så kan man holde på i det uendelige, uten å finne noen konklusjon...

det er mye bedre å holde seg til å snakke om den nye luftige majonesen :jepp:

harke prøvd den selv, så jeg får bare følge med her!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sunt fett eller ikke.. :roll:

et par striper majones i ny og ne skader ikke uansett!

skal man diskutere her om lett majones er godt eller ikke, så kan man holde på i det uendelige, uten å finne noen konklusjon...

det er mye bedre å holde seg til å snakke om den nye luftige majonesen :jepp:

harke prøvd den selv, så jeg får bare følge med her!

Med et par tastetrykk og google finner du uendelig med linker til at majones har sunt fett.

Men ja, jeg vil også høre om den luftige er verdt pengene. Hittil svar fra 1 som har smakt, så venter spent på fler :jepp:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Med et par tastetrykk og google finner du uendelig med linker til at majones har sunt fett

(jeg påsto aldri at jeg nektet for at majones hadde sunt fett)

Skrevet

Jeg liker Hellmann's best! Vurderte å kjøpe Mills luftige i dag, men endte opp med Mills ekte... i mangel på Hellmann's!

Skrevet

Jeg liker Hellmann's best! Vurderte å kjøpe Mills luftige i dag, men endte opp med Mills ekte... i mangel på Hellmann's!

Ah hellmanns! Big jar!

Den nye majonesen var iallefall luftig der den fløy ut av tuben, spøker ikke! Vær forsiktig når du klemmer på tuben. Jeg kommer til å bruke den majonesen til chips dypping, da den hadde perfekt smak for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...