Gjest Dolphina Skrevet 25. januar 2004 #21 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei hei dere andre røykelsuttere! Har nå holdt oppe i 25 dager! Og det er deilig! Suget kommer noen ganger, men overlever! Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 31. januar 2004 #22 Del Skrevet 31. januar 2004 17 dager her! Syns det går rimelig greit, men føler virkelig at røykeplasteret hjelper...!l :D Freaky? Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 2. februar 2004 #23 Del Skrevet 2. februar 2004 Har vært på fest i helga, UTEN å røyka! Det er HERLIG! Har forresten lest boka Endelig Ikke-røyker Flere som har gjort det? Bruker ellers ingen "hjelpemidler"! Ha en fin dag, alle ikke-røykere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 3. mars 2004 #24 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei! Flytter denne litt opp på listen jeg! Jeg er fortsatt røykfri og det er Hvordan går det med dere andre??? Jeg har vært røykfri i 60 dager!!! Og lufter kjempegodt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. mars 2004 #25 Del Skrevet 3. mars 2004 Fortsatt røykfri - 7 uker (50 dager) i dag!!! (men, som tidligere nevn, jeg røyker på fest....!) Syns det er mest deilig å slippe å "stress" ut i kulden for å røyke, lete etter steder det er lov til å røyke, og ikke minst, jeg har tid til så mye mer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå