blondie90 Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Kanskje et dumt spm... er det skadelig for ryggen/kroppen å gå med sportsbh hele dagen?
Crazyparrotwoman Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 nei tvert imot sports bh er bedre om den passer en bh sommregel. jeg bruker sportsbh hele tiden men bruker skikkelig bh når jeg har fine topper\kjoler osv
Gjest thedoglady Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Det er bedre for kroppen å bruke sports bh. Se denne artikkelen: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article704457.ece. Jeg bruker vanlig bh på jobb for vil ikke at det skal synes jeg ikke har det på , men bruker bare sportsbh, eller bikinitopp hjemme eller om natta.
fridr Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 De aller fleste kvinner har feil BH, så da er det ikke rart de får problemer... Men svar på TS spørsmål: Nei, sportsBH hele dagen er bare gull
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Mange bruker sports-bher som sitter ultrastramt, for disse er det kanskje ikke så bra å gå med sports-bhen utenom trening, da det kan stoppe en del av blodgjennomstrømningen under bysten. Ellers kan man få gnagsår mellom brystene hvis man har store bryster og bh uten cuper. Bortsett fra det er det vel ikke noe i veien med å gå med sports-bh. 1
Minya Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Bruker selv sports-bh nesten hver dag, mer behagelig på jobb, slipper gnissing på feil steder når jeg er i høy aktivitet og mer digg enn spile-bh når jeg sitter hjemme og chiller. Men noen ganger føler man for å pynte opp puppene litt også, og da er en spile-bh litt mer fancy og fremhever ting (siden sportsbh har en tendens til å mashe sammen puppene til en diger kjempepupp midt på XD) 1
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Jeg bruker bare sports-bh på jobb. Da holder jeg ting på plass og slipper gnaging, spesielt når en blir varm, klam og litt svett. Har ganske store bryster så synes det de bare ble i veien i vanlig bh også. Men så jobber jeg på kjøkken med høy aktivitet, mye løping, tøy, bøy og bæring. Men når jeg pynter meg er det penere med vanlig bh siden brystene blir rimelig flate i den sports bh´en jeg bruker på jobben. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå