Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Er det normalt å ha lange dun på puppene? De er kjempe lange, til og med kjæresten nevnte det. Jeg har mye dun over hele kroppen, ikke korte, men lange. Har så mye dun i ansiktet og :/ Noen er lange, så jeg må nappe de bort, så må jeg klippe eller bleke de på overleppa. De er ikke HELT svarte, men mørke. Og er det normalt at kjønnshårene vokser litt bortover lårene?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Er alt det normalt uten at det må vær noe hormonfrstyrrelse? Og er det normalt med myyye hår og lange hår på armene? Og dere som har det; hva gjør dere med det?
luremus Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har akkurat samme "problemet" ... Flaut ? JA ! Men tror det er ganske normalt.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Er det normalt å ha dun på underleppa? Uff, føler jeg har sjegg er lyse dun. biiittelitt lange.
Burn Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Det er normalt for kvinner å ha kroppshår, ja. Trist å se hva media har gjort med kvinneidealet. Menn kan være så hårete de bare vil, mens kvinner helst skal være helt uten hår bortsett fra de åpenbare stedene som hode, bryn, og øyevipper. Du trenger ikke å bekymre deg. Ifølge nhi: "PCOS er en tilstand med flere (poly) væskefylte hulrom (cyster) i eggstokkene (ovariene). Cystedannelsen forstyrrer eggstokkenes funksjon og fører derved til hormonforstyrrelser. Det klassiske symptombildet består av unormal hårvekst på kropp og ansikt (hirsutisme), kviser (akne), manglende eller sparsomme menstruasjoner, barnløshet og overvekt. Tilstanden kan debutere når som helst i befruktningsdyktig alder, men for mange skjer det sent i tenårene." Dersom du kjenner deg igjen i de ovennevnte symptomene kan det være en idé å bestille time hos fastlege eller gynekolog. Personlig vokser jeg overleppe, og barberer ben og armhuler, men det er helt opp til deg hvilken metode du ønsker å bruke for å fjerne hårvekst, om du i det hele tatt trenger/ velger å fjerne den. Utover det ønsker jeg alle kvinner en fortreffelig 8. Mars! 3
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Det er normalt for kvinner å ha kroppshår, ja. Trist å se hva media har gjort med kvinneidealet. Menn kan være så hårete de bare vil, mens kvinner helst skal være helt uten hår bortsett fra de åpenbare stedene som hode, bryn, og øyevipper. Du trenger ikke å bekymre deg. Ifølge nhi: "PCOS er en tilstand med flere (poly) væskefylte hulrom (cyster) i eggstokkene (ovariene). Cystedannelsen forstyrrer eggstokkenes funksjon og fører derved til hormonforstyrrelser. Det klassiske symptombildet består av unormal hårvekst på kropp og ansikt (hirsutisme), kviser (akne), manglende eller sparsomme menstruasjoner, barnløshet og overvekt. Tilstanden kan debutere når som helst i befruktningsdyktig alder, men for mange skjer det sent i tenårene." Dersom du kjenner deg igjen i de ovennevnte symptomene kan det være en idé å bestille time hos fastlege eller gynekolog. Personlig vokser jeg overleppe, og barberer ben og armhuler, men det er helt opp til deg hvilken metode du ønsker å bruke for å fjerne hårvekst, om du i det hele tatt trenger/ velger å fjerne den. Utover det ønsker jeg alle kvinner en fortreffelig 8. Mars! Har du pcos da? Samme til deg :D
Burn Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Har du pcos da? Samme til deg :D Dessverre så har jeg det. Får jeg lov til å spørre hvordan det er relevant til tråden? Takk! 1
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Dessverre så har jeg det. Får jeg lov til å spørre hvordan det er relevant til tråden? Takk! Hva mener du? Jeg bare lurte.. Siden du barberte overleppa osv. Men har du hatt probleme med å få barn? Visst du i hele tatt har prøvd? Og hvilke symptomer hadde du?
Burn Skrevet 8. mars 2012 #13 Skrevet 8. mars 2012 Det er normalt for kvinner å ha kroppshår, ja. Trist å se hva media har gjort med kvinneidealet. Menn kan være så hårete de bare vil, mens kvinner helst skal være helt uten hår bortsett fra de åpenbare stedene som hode, bryn, og øyevipper. Du trenger ikke å bekymre deg.Ifølge nhi: "PCOS er en tilstand med flere (poly) væskefylte hulrom (cyster) i eggstokkene (ovariene). Cystedannelsen forstyrrer eggstokkenes funksjon og fører derved til hormonforstyrrelser. Det klassiske symptombildet består av unormal hårvekst på kropp og ansikt (hirsutisme), kviser (akne), manglende eller sparsomme menstruasjoner, barnløshet og overvekt. Tilstanden kan debutere når som helst i befruktningsdyktig alder, men for mange skjer det sent i tenårene." Dersom du kjenner deg igjen i de ovennevnte symptomene kan det være en idé å bestille time hos fastlege eller gynekolog. Personlig vokser jeg overleppe, og barberer ben og armhuler, men det er helt opp til deg hvilken metode du ønsker å bruke for å fjerne hårvekst, om du i det hele tatt trenger/ velger å fjerne den.Utover det ønsker jeg alle kvinner en fortreffelig 8. Mars! Hva mener du? Jeg bare lurte.. Siden du barberte overleppa osv. Men har du hatt probleme med å få barn? Visst du i hele tatt har prøvd? Og hvilke symptomer hadde du? Jeg har ikke prøvd å få barn.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 Det er som andre sier her normalt. Dessverre så er trenden blitt at jenter/kvinner ikke skal ha hår, bortsett fra laaange øyevipper, pene øyenbryn og tykt hodehår. Håpløst. Jeg har PCOS og dermed en hormonforstyrrelse med økt mannlige kjønnshormoner som ofte gir økt hårvekst. Jeg har dun på overleppa, det har jeg alltid hatt, men det har de siste årene blitt noen svarte og stive hår innimellom. Også på haka har det kommet en del mørke stive hår, dette napper jeg bort. Bortsett fra det så er ikke jeg plaget med økt hårvekst.
volvo22 Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 Er det normalt å ha lange dun på puppene? De er kjempe lange, til og med kjæresten nevnte det. Jeg har mye dun over hele kroppen, ikke korte, men lange. Har så mye dun i ansiktet og :/ Noen er lange, så jeg må nappe de bort, så må jeg klippe eller bleke de på overleppa. De er ikke HELT svarte, men mørke. Og er det normalt at kjønnshårene vokser litt bortover lårene? Hvorfor tar dere jenter sånn på vei pga hårvekst? Til dere jenter med mye hårvekst rundt på kroppen: Det er jo bare naturlig,sexy og deilig!!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2012 #19 Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor tar dere jenter sånn på vei pga hårvekst? Til dere jenter med mye hårvekst rundt på kroppen: Det er jo bare naturlig,sexy og deilig!! Du er den eneste gutten (?) jeg har hørt si det. Ser og hører kun gutter som synst det er forferdelig ekkelt med jenter med "bart", selv om de er lyse osv. 1
volvo22 Skrevet 10. mars 2012 #20 Skrevet 10. mars 2012 Du er den eneste gutten (?) jeg har hørt si det. Ser og hører kun gutter som synst det er forferdelig ekkelt med jenter med "bart", selv om de er lyse osv. Vet at mange gutter ikke liker hår på jenter ja,men jeg tror dette er mye pga moten også.. Og det er jo veldig synd at det er sånn,for det er jo helt naturlig for jenter å ha hår rundt omkring på kroppen jenter med mye kjnnshår,og de som er ubarbert er jo sexy,voksentog fint synes jeg! Vær stolt av at du har endel hårvekst istedet for å se det som et problem. tro meg,det gjør deg bare finere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå