Gå til innhold

Bil uten potte


KristinL

Anbefalte innlegg

Ødelegger man bilen ved å kjøre uten potte?

Skal selvfølgelig få kjøpt ei ny potte, men fram til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Det bråkar så bort i natta at du vil bli stoppa av den første myndigheitspersonen du passerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bråkar så bort i natta at du vil bli stoppa av den første myndigheitspersonen du passerer.

God dag, mann.

-Økseskaft!

Spørsmålet var om bilen tar skade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken del av potta snakker vi? Heile sulamitten? Bilen tar vel ingen direkte skade av det, ikke de bilene jeg har møtt på min vei som har mistet bortimot alt. Men politiet kommer fort oppi rumpa på deg. Og ikke stå på tomgang i garasjen, da blir det nok kullosforgiftning på et blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den ytterste delen om jeg kan si det sånn? Jeg har null peiling på bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke stå på tomgang i garasjen, da blir det nok kullosforgiftning på et blunk.

Ikke sats på å overleve med motoren i gang i garasjen, selv med potte. Den lager ikke friskluft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ikke stå på tomgang i garasjen, da blir det nok kullosforgiftning på et blunk.

Det blir det jo uansett, potte eller ei. Pottene har ingen magisk renseeffekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Ikke helt svar på spørsmålet ditt, men jeg svarer alikevel.

Jeg mista den bakre eksospotta mi i går (famtastisk start på helga :gjeiper: ) og dro litt rundt på bilextra o.l. for å finne en ny potte som samboern kunne sette på. Pottene til bilen min kostet rett under 2000 kr, og ved et vanlig verksted ville det nok fort blitt dyrt med potte til den prisen + montering. Og så ringte jeg svendsen eksos og fikk time der førstkommende mandag, og får potte + montering (med 2 års garanti) til 2200 kr.

Så i helgen får bilen min bare stå, ikke fordi den kommer til å bli så ødelagt når jeg kjører rundt i den, men mer fordi jeg verken er så begeistra for verken lyden bilen lager nå, eller all oppmerksomheten man får når man kjører med sånn lyd :gjeiper:

Hvis du vil kan jeg si ifra om jeg fortsatt er fornøyd etter jeg har vært hos svendsen eksos på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

^ Hvorfor kjøper du ikke heller ei potte til 600 på biltema?? :P

Fordi den passer ikke rett på, og da må man fremdeles ta monteringsjobben selv (og når man ikke har bra garasje er det veeeeldig kjipt å ta ute i sørpesnøen), og fordi det er en del biltemaprodukter jeg ikke helt stoler på, så jeg vil ikke sette på en potte fra dem uten å vite at det er greit, og fordi jeg synes det er veldig greit med garanti fremfor biltemapotte når jeg skal selge bilen min videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...