Gå til innhold

Hva gjør dere RETT etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Rett på do og får ut sølet.

Anonymous poster hash: 0fcf3...658
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tørker av pikken på dyna hennes, fiser, klør meg på pungen, lukter på fingrene...

Herregud, jeg lo altfor mye av denne.. På tide å legge seg

Anonymous poster hash: 9b2ab...3c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han kommet inni meg så ligger vi gjerne der å pludrer mens han fortsatt er inni meg. tørker, tisser, tørker mens han tar seg en røyk også koser vi gjerne litt før vi stikker i dusjen.

Har han ikke kommet inni meg så tar han seg fortsatt en røyk før vi koser og pludrer. Mulig vi dropper dusjen og heller sovner om det er kvelden.

Anonymous poster hash: c9024...893
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg er sterkt plaget av urinveisinfeksjoner dersom jeg ikke løper og tisser rett etter sex. Samtidig så renner det så utrolig mye sæd nedover lårene mine at jeg må grafse med masse papir og gjerne typens tskjorte, som han rekker meg, på veien. Så får jeg bare sitte litt på doen til det renner ut litt, før jeg stikker tilbake i senga der han venter, og kooser. Hva med dere?

Jeg legger en håndduk mellom beina og så koser vi i 10 min før vi går på do/dusjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter meg opp med papir mellom bena, går å røyker så går å tisser og vasker hender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du 5 år?

Pleier en 5 åring ha sex...?

Anonymous poster hash: 1a997...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han kommet inni meg så ligger vi gjerne der å pludrer mens han fortsatt er inni meg. tørker, tisser, tørker mens han tar seg en røyk også koser vi gjerne litt før vi stikker i dusjen.

Har han ikke kommet inni meg så tar han seg fortsatt en røyk før vi koser og pludrer. Mulig vi dropper dusjen og heller sovner om det er kvelden.

Han pisser mens han fortsatt er inni deg og dere ligger i sengen?

Jojo....

Anonymous poster hash: 1a997...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldi mange røykere her? :klo:

Anonymous poster hash: c0dd3...c6c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har og går fortsatt ALLTID på do rett etter sex. Egentlig ikke fordi jeg er redd for urinveisinfeksjon osv. (har aldri hatt det), men synes det er deilig å bare få alt sæden ut, hehe. Eller går jo alltid på do etter sexen selv om han ikke kommer inni meg. Bare blitt en vane :)

Anonymous poster hash: 78987...2fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapper av å koser oss. Skravler litt, og holder rundt hverandre, før jeg somregel tar en tur på toalettet.

Kooooselig altså. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ofte å bli liggende og sovne. Hun kysser litt og jeg holder rundt henne og kysser tilbake. Så slokner jeg. Da går hun somregel på badet og steller seg, hvis hun ikke blir liggende og sovner, også. Da tørker hun med vaskeserviett av typen Natusan, som er i nattbordet hennes.

Ganske godt å bli tørket litt på jeg osgå, med en sånn serviett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Først ligger vi og koser, mens han fremdeles er inni meg, jeg kjenner at den sakte men sikkert siger ut etterhvert som den blir slappere. Deilig følelse.

Så går vi på badet, jeg på do og får ut sperm og han vasker utstyret sitt. Etter det gjør vi det vi gjorde før vi hadde sex eller sover.

Anonymous poster hash: 07e07...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kosete, men ikke han så jeg går på do etterpå, han drikker alltid MASSE vann. så fortsetter vi med det vi gjorde tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Løper på do, så går han på do. Så drikker vi vann, tar i en snus og ligger og koser :)

Anonymous poster hash: d0ba6...3e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg til å slappe av og begynner å stryke på typen. Så ligger vi og prater litt og slapper av i gjerne 10 -15min før jeg går på do og tisser, og skyller meg litt raskt i dusjen :icon_lol:

Edit:
Bruker kondom da, så slipper heldigvis sæden :)

Endret av PrinsesseNila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pludrer? Seriøst..? Pludrer??

Anonymous poster hash: 56345...dbf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han kommer inni meg, lar han være inni meg i ca 20 sek før jeg holder meg på tissen og går ut på badet og setter meg på do for å foråpentligvis få det til å renne ut. Etterpå bruker jeg fingrene til å få ut det meste jeg klarer, vasker meg litt, han vasker seg, også legger vi oss på sofaen og slapper av

Anonymous poster hash: 56345...dbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ligger en 5-10 min å koser å duller før vi begge går på badet sammen. Han rett i dusjen, jeg på toalettet. Mens han tørker seg dusjer jeg. Fin rutine syntes jeg.:-) etterpå er det hversin røyk i stua :-)

Anonymous poster hash: a1640...8fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...