Gå til innhold

Hva gjør dere RETT etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tørker av pikken på dyna hennes, fiser, klør meg på pungen, lukter på fingrene...

Er du 5 år?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger en av de strategisk plasserte babywipes'ene mellom bena, vasker av hendene med den andre, tar meg en snus, og fortsetter å spille meningsløse spill på pcen, mannen gjør omtrent det samme, og det er vi tilfreds med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bruker kondom, så vi legger oss bare tett sammen. Går på do om vi føler for det, også sovner vi i skje - er det det folk mener med spoone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på sexen som jeg har foretatt meg. Straight forward sex så går det mye i det som har blitt nevnt ovenfor. Har det gått heftigere for seg så bruker jeg en god del tid på å ta godt hånd om partner etterpå. Kos, kjærtegn, masse ros, masse takknemlighet osv osv osv.

Noen ganger ispose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar av kondomen og kaster den på gulvet.Deretter ligger jeg og holder rundt min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftest går jeg rett på badet og tømmer meg,vasker meg mellom beina med en våtserviett,vasker hendene og går deretter tilbake i senga :P

Blir sjenldent kos fra min side da jeg ikke er en koseperson. Av og til er det digg å kose litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Kommer helt an på sexen som jeg har foretatt meg. Straight forward sex så går det mye i det som har blitt nevnt ovenfor. Har det gått heftigere for seg så bruker jeg en god del tid på å ta godt hånd om partner etterpå. Kos, kjærtegn, masse ros, masse takknemlighet osv osv osv.

Noen ganger ispose.

Høres ut som du trener opp ei bikkje. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

:skratte: Genialt!

Men..hvorfor har du sex hvis du ikke liker det?

Nå er heldigvis den tiden over. Men i en forpliktende relasjon genrelt, og ekteskap spsielt, så er det en plikt for kvinnen å gi mannen et minimum av fysisk omgang. Men kun et minimum. Samt at det er som regel nødvendig for å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er heldigvis den tiden over. Men i en forpliktende relasjon genrelt, og ekteskap spsielt, så er det en plikt for kvinnen å gi mannen et minimum av fysisk omgang. Men kun et minimum. Samt at det er som regel nødvendig for å få barn.

Det er absolutt ingen plikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, i et ekteskap er det da vitterlig det!

Så fordi man har sagt ja i kirken(eller på rådhuset) må man la seg bli brukt til sex - egentlig ufrivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på do og han går og drikker. :fnise:

Siden ligger vi å koser litt og snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Så fordi man har sagt ja i kirken(eller på rådhuset) må man la seg bli brukt til sex - egentlig ufrivillig?

Det er da frivillig å gifte seg. Alle valg her i livet har sine konsekvenser. De konsekvensne må en være villig til å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da frivillig å gifte seg. Alle valg her i livet har sine konsekvenser. De konsekvensne må en være villig til å ta.

Jo, men om du ikke vil ha sex kan du si nei. Du kan ikke kalle det en PLIKT. Det er jo forventet at man har et sexliv, men plikt? Nei.

Stakkars deg om du ser på sex med mannen din som plikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jo, men om du ikke vil ha sex kan du si nei. Du kan ikke kalle det en PLIKT. Det er jo forventet at man har et sexliv, men plikt? Nei.

Stakkars deg om du ser på sex med mannen din som plikt.

Og stakkars mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og stakkars mannen!

Ja!

Haha, altså, jeg mener ikke at man ikke skal føle at man burde ha sex en gang i blant. Man må jo på en måte tilby litt sex hvis man vil at mannen skal holde seg unna alt annet... Men det er da ingen plikt at man skal ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Tørker meg, går å tisser/vasker meg, kryper tilbake i senga og tar en røyk - og ser ann stemninga for en runde nr 2!

Anonymous poster hash: 6bc38...924
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...