AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 noen her som vet om man får dekket tannlege når man går på AAP? Eller deler av det man må betale?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 jeg har tannlegeskrekk, og derfor holdt meg borte fra tannlegen noen år. Men nå har jeg skikkelig tannverk, og ingen penger utover til husleie osv...
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 jeg får dekket det fordi jeg har vært bulimiker, så har du en sånn last eller har vært rusmisbruker eller går på medisiner som går ut over tannhelsen så kan du få det dekket.
Cho Kon It Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har fått dekket en del tannlegeutgifter på AAP (minstesats). Gå til tannlegen og få et prisoverslag på det som må gjøres, og lever overslaget sammen med en søknad til NAV. De sender søknaden videre til fylkestannlegen som vurderer om du får det dekket eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Dersom du har så lite på AAO at du har rett til suplerende sosialstønad så kan du ha rett på tilskudd. Tannlegen din søker da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå