Gå til innhold

Spisebord med klaffer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger hjelp til å søke/lete etter et kjøkkenbord/spisebord. Det må være maksimum 100 cm bredt når det er sammenslått, men det må kunne gå an å utvide med klaffer eller plater til minimum 175 cm. Klaffene/platene må gå an å skjule eller fjerne, slik at de ikke henger og dingler fra bordenden når bordet er sammenslått.

Noen som vet om et slikt bord? På forhånd tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har de. Men de blir ikke lange nok, selv med platene på. Jeg trenger et bord som blir minst 175 cm langt.

Men takk for tips likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg har allerede sett på alle bordene på Ikea, Bohus, Skeidar, Møbleringen og Fagmøbler. De er enten for små når de er uttrekt, eller for store når de er sammenslått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det du beskriver, så likner det på et bord som min mormor har, bortsett fra det å kunne fjerne klaffene, for det kan man ikke. Det bordet hun har er i lakkert hel tre og er fra 70-tallet engang, ganske gammelt, så du kan kanskje sjekke foreninger som selger brukte møbler?

ellers, hvis du ikke finner det du vil ha, kan du hyre snekkere for å lage et nøyaktig sånt bord til deg? legge en annonse på mittanbud.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...