Gå til innhold

NAV


Gjest Misteltein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett andre episode, og den er mye bedre enn den første :) Den andre lignet litt mer på etaten, en serie som virkelig er min type humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få med meg nav, men finner ikke ut når det går og på hvilken kanal. Det er vel nrk? søkte men fant ikke noe. Er det noen reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få med meg nav, men finner ikke ut når det går og på hvilken kanal. Det er vel nrk? søkte men fant ikke noe. Er det noen reprise?

TVNORGE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal følge med. :opplyser:

Nav går på TvNorge, AB.

Kl 21 på onsdager. Usikker på om/når det er reprise. Det står vel på TvNorge.no tenker jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt at den tar seg opp. Var det noen som kjente igjen Michan fra solsidan?? ( hun svenske som hørte på musikk når antonsen hadde sin første dag på jobben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at den tar seg opp. Var det noen som kjente igjen Michan fra solsidan?? ( hun svenske som hørte på musikk når antonsen hadde sin første dag på jobben)

Syns hun var litt morsom :gjeiper: Hun var ikke helt på stasjon.. Antonsen derimot, not so much :gjeiper:

Blir vel neppe å se det igjen, for var ikke så veldig morsomt :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det var glimrende fremstilling av enkelte karakterer som kanskje ikke akkurat spesielt i NAV men i arbeidslivet generelt, gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var mer trist enn morsomt. Etter nærkontakt med NAV-systemet over noen år både som ansatt og som klient ser man at dette bærer mer preg av dokumentar enn av komikk, og det er ... ja, trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Syns det er morsomt jeg :)

Jeg har nå idag ringt til nav for å finne ut av et par ting om attføring og noe tannlegeutgifter. Fikk svar: "nei,det vet ikke jeg, for den informasjonen sitter ikke jeg med foran meg akkurat nå ". Jeg tenkte bare, neivel?? Kanskje det er jobben din å finne ut av det da? :S , men sa bare takk for hjelpen med en hyggelig tone.. så sier jo hun selv " ja, det var jo ikke så mye hjelp da"... Seriøst?

Så ja, serien er skremmende lik virkeligheten, trist og fantastisk morsomt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er gøy med han fyren som jobber på "lageret", kanskje fordi jeg selv har hatt en kollega som er sånn person som man prøver alt for å unngå i løpet av en arbeidsdag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jytte

Jeg synes serien er glimrende og ler meg ihjel av alle disse forskjellige "figurene" som så mange av oss treffer på en eller flere ganger når vi er i kontakt med offentlige instanser som NAV ol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...